Junta de Govern Local 2011-11-04

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 4/11/2011

> Acta núm. 28/2011

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 4 DE NOVEMBRE DE 2011

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 21 d’octubre de 2011.

2. Informació de l’Alcaldia.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

La presidència informa que aquest tema ha estat retirat de l’ordre del dia.

4. Recursos Humans. Declaració compatibilitat lloc personal eventual amb professió activitat privada.

S’acorda:

Primer. Declarar la compatibilitat de l’exercici del lloc de treball ocupat pel Sr. Carlos Gimeno Represas, amb la corresponent activitat privada sol·licitada.

Segon. Aquesta declaració ve subjecte al compliment de les condicions previstes en els articles 324, 325, 326, 329, 330, 335, 343 del Reglament del personal al servei de les entitats locals i més concretament el personal autoritzat no podrà realitzar les activitats següents:

a) Aquelles que tinguin per clients persones físiques o jurídiques amb interessos econòmics a la ciutat de Reus.
b) Aquelles que el seu resultat hagi de ser sotmès a autorització, llicència, permís, ajuda financera o control de l’Ajuntament de Reus.
c) Les que es relacionin directament amb la que realitza en la unitat o servei a què estigui adscrit el personal autoritzat.
d) Aquelles que requereixin o puguin requerir la coincidència d’horari o la presència física del personal amb el que tingui atribuït en l’Ajuntament.
e) Les què el assumptes en què intervingui o hagi intervingut en els dos darrers anys o en els que hagi d’intervenir per raó del lloc públic.
f) Aquelles que es tractin de gestories, mediació, representació i defensa d’interessos de particulars davant l’Ajuntament de Reus o dels seus organismes autònoms.

El personal no podrà invocar la seva condició pública, ni fer-ne ús, per a l’exercici de cap activitat.

Tercer. Els efectes dels anteriors acords seran des de la data d’avui.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

5. Gestió Urbanística. Formulació del requeriment previ que preveu l'article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, davant el conseller de Territori i Sostenibilitat, contra la resolució del director general d'Ordenació del Territori i Urbanisme de 12 d'agost de 2011 per la qual s'aprova la trama urbana consolidada del municipi de Reus.

S’acorda:

- Formular requeriment previ davant el conseller de Territori i Sostenibilitat contra la resolució del director general d'Ordenació del Territori i Urbanisme de 12 d'agost de 2011, ratificant el contingut del recurs d'alçada interposat el 16 de setembre de 2011 per la Junta de Govern Local d'aquest Ajuntament (còpia del qual s’adjunta, com a detall i motivació) i en conseqüència sol·licitar que es mantingui dintre de la trama urbana consolidada del municipi de Reus els sectors G.14B Camí de la Plana, A.8 Roureda i A.12 Riera del Molinet.

6. Gestió Urbanística. Aprovació del Projecte d’urbanització complementari de l'enjardinament a l'entorn de les rieres del sector industrial H.12 "Mas Sunyer".

S’acorda:

- Aprovar el Projecte d’urbanització complementari de l'enjardinament a l'entorn de les rieres del sector industrial H.12 "Mas Sunyer", promogut per la Junta de Compensació, condicionat a que les obres s'executin incorporant els elements detallats a la part expositiva d'aquest acord, valorats en un import total de 5.905,00 euros + IVA.

7. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual del Pla parcial urbanístic del sector H.12 "Mas Sunyer".

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment la modificació puntual del Pla parcial urbanístic del sector H.12 "Mas Sunyer", presentada per la Junta de Compensació del sector, condicionat a adaptar el paràgraf corresponent a l'oferta comercial a la nova legislació comercial vigent.

Segon. Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer. Sol·licitar informe als organismes afectats per raó de llurs competències sectorials.

SERVEIS A LA PERSONA

8. Ensenyament i Política Lingüística. Acceptar les subvencions del Departament d'Ensenyament de la Generalitat per al funcionament de les escoles bressol municipals i aprovació del conveni. Curs 2010-2011.

S’acorda:

Primer. Acceptar la subvenció atorgada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya a l’Ajuntament de Reus, per a l’escolarització corresponent al curs escolar 2010-2011 de les escoles bressol de titularitat municipal que seguidament s’indiquen, per un import global de 673.600,00 euros, a raó de 1.600,00 euros per alumne equivalent.

Les escoles bressol per les quals s’ha rebut subvenció són les que seguidament es relacionen, amb els imports que també s’indiquen:

• Per a l’Escola Bressol municipal El Margalló, un import de 57.600,00 euros.

• Per a l’Escola Bressol municipal l’Olivera, un import de 182.400,00 euros.

• Per a l’Escola Bressol municipal El Marfull, un import de 184.000,00 euros.

• Per a l’Escola Bressol municipal Montsant, un import de 65.600,00 euros.

• Per a l’Escola Bressol municipal La Ginesta, un import de 65.600,00 euros.

• Per a l’Escola Bressol municipal El Lligabosc, un import de 118.400,00 euros.

Segon. Ratificar el conveni formalitzat amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per a la formalització de la subvenció per al funcionament de centres educatius de primer cicle d’educació infantil de titularitat municipal per al curs 2010-11.

Tercer. Notificar el present acord a la Direcció General de Centres Públics del Departament d’Ensenyament.

Quart. Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de la Regidoria d’Ensenyament i Política Lingüística, Sra. Maria Dolors Sardà Lozano, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin els documents i adoptin les resolucions i acords necessaris per fer efectius els acords anteriors.

9. Benestar Social. Encarregar a EPEL INNOVA la 2a fase del desenvolupament del projecte ISAD.

S’acorda:

Primer. Renovar l’encàrrec efectuat a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, mitjançant decret de data 24 de setembre de 2010, de l’execució del projecte iSAD per al període comprès entre l´1 de setembre de 2011 i el 31 d’agost de 2012, ambdós inclosos, sens perjudici de la possibilitat de poder prorrogar previ acord de les parts.

Aquest projecte abasta la segona fase del projecte ISAD.

Segon. L’esmentat encàrrec, que haurà d’ésser objecte de concreció en el conveni corresponent, comportarà una despesa màxima de 80.000 euros, amb càrrec a la partida pressupostària 31022-2310510-22799 de Serveis Socials, del pressupost de despeses de 2011.

La xifra per tal de fer front a aquest encàrrec prové íntegrament de l’aportació efectuada pel Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya a través del Protocol addicional de concreció per al 2011 del Contracte Programa en matèria de Serveis Socials i altres programes relatius al benestar social, formalitzat el dia 26 de juliol de 2011.

El pagament d’aquest import s’efectuarà en la forma que determinin l’Ajuntament i l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, de conformitat amb el desenvolupament i execució efectius del projecte i d’acord amb les instruccions que es puguin rebre per al desenvolupament i justificació de les disposicions del protocol addicional de concreció per al 2011 del Contracte Programa per a la coordinació, cooperació i col·laboració entre l’Ajuntament i el Departament d’Acció Social i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya en matèria de serveis socials.

Tercer. L’encàrrec serà realitzat per l’EPEL INNOVA, qui a la vegada podrà encarregar la seva execució, total o parcialment, a qualsevol altra entitat dependent directa o indirectament d’aquest Ajuntament, que sigui competent en la matèria o subcontractar-ho a terceres persones, prèvia realització, si s’escau, dels oportuns processos de licitació.

Quart. L’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA haurà de facilitar a l’Ajuntament la informació i documentació que aquest li requereixi per poder efectuar la justificació de l’esmentat projecte al Departament Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya, conforme al previst en la fitxa 1 del protocol addicional ja esmentat.

Cinquè. Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s’encarreguen.

10. Esports. Conveni entre l’Ajuntament de Reus i la societat municipal Reus Esport i Lleure S.A., per establir els termes de pagament a la citada societat de la subvenció a l’explotació per la prestació de serveis a tercers i la gestió d’instal·lacions corresponents al 2011

- A proposta de la presidència el tema queda sobre la mesa.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

No n’hi ha

Reus, 14 de novembre de 2011.

El secretari general

 

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.