Junta de Govern Local 2011-12-02

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 2/12/2011

núm. 32/2011

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 2 DE DESEMBRE DE 2011

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 18 de novembre de 2011.

2. Informació de l’Alcaldia

No n’hi ha.

MOCIONS DE L’ALCALDIA

3. Moció de l’Alcaldia. Conveni amb el Departament d'Educació per al funcionament dels Espais de Benvinguda Educativa (EBE). Curs 2010-2011

S’acorda:

PRIMER: Aprovar el conveni de col·laboració entre aquest Ajuntament i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya pel qual es regula el funcionament dels Espais de benvinguda educativa el curs 2010-2011. En virtut d’aquest conveni, el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya concedeix a aquest Ajuntament una subvenció, en règim de concessió directa, per un import de SETANTA MIL DOS-CENTS VINT-I-SIS EUROS I SEIXANTA-VUIT CÈNTIMS (70.226,68 €), en concepte de despeses de funcionament dels dos espais de benvinguda educativa (EBE) de la ciutat de Reus, ubicats al Col·legi concertat La Salle i a l’Escola Doctor Alberich i Casas, pel curs 2010-2011.

SEGON: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística, Sra. Maria Dolors Sardà Lozano, per tal que, qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin els documents necessaris per fer efectiu l’acord anterior.

TERCER: Donar trasllat d’aquest acord al Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, als efectes pertinents.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

4. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses

S’acorda:

PRIMER.- APROVAR les despeses corresponents a obres, subministraments, serveis i transferències, efectuades a l’Ajuntament, que es relacionen al llistat de l’expedient núm. JG2011/02-12 per un total de 2.890.112,91€ (DOS MILIONS VUIT-CENTS NORANTA MIL CENT DOTZE EUROS AMB NORANTA-UN CÈNTIMS), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2011 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin per part dels proveïdors i contractistes.

5. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Aprovar la cessió contractual del servei de vigilància municipal de diversos edificis que presta l’empresa Seguridad Sansa SA a favor de l’empresa Control Orden y Seguridad SL (COS SL)

S’acorda:

1) AUTORITZAR la cessió dels contractes de vigilància i seguretat que es presten al Palau Municipal, edifici del Padró Municipal, l’edifici d’Hisenda i al Dipòsit Municipal de vehicles, sol·licitada per l’empresa SANSA,SA a favor de l’empresa (Control, orden y seguridad SL (COS, SL) que accepta el conjunt de drets i obligacions dimanats dels contractes, i consenteix la cessió de crèdits reconeguda a favor de l’empresa Serveis Professionals Giralt, SL,i que declara conèixer l’ordre d’embargament de factures pendents de pagament per part de l’Ajuntament a SEGURIDAD SANSA,SA dictada per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

2) CONDICIONAR la plena validesa d’aquest acord al moment que es tingui constància que s’ha formalitzat l’escriptura pública de cessió. A l’esmentat document s’haurà d’indicar la data a partir de la qual s’ha produït la cessió efectiva dels contractes.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

6. Gestió Urbanística. Recepció de les obres d'urbanització, instal·lacions i dotacions de l'àrea 4.20 "Carrer Riudoms"

S’acorda:

1r. Rebre les obres d'urbanització, instal·lacions i dotacions de l'àrea 4.20 "Carrer Riudoms".

2n. Retornar la fiança d'import de 268.236,55 €, dipositada per la mercantil LINATE, SL per garantir l'execució simultània de les obres d'edificació i les d'urbanització a l'àrea 4.20 "Carrer Riudoms" mitjançant aval de BBVA núm. 0182000330891, de 27 de juny de 2005, i la d’import 2.682,37€ dipositada el 17 de maig de 2005 per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les obres, compensant, si escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament, i donar trasllat d'aquest acord a la Recaptació municipal als efectes oportuns.

3r. Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Miquel Domingo Rodríguez, per subscriure l’acta de recepció i demés documents necessaris per fer efectiu l'acord.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

7. Formació per la Integració. Addenda al conveni de col·laboració entre el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Reus per al desenvolupament del Pla Educatiu d’Entorn corresponent al curs 2011-2012

S’acorda:

PRIMER: Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, la realització i gestió del Parc de Nadal 2011/2012 d’acord amb el projecte presentat. El Parc de Nadal es desenvoluparà sota les directrius de les Àrees d’Ensenyament i Política Lingüística i d’Esports.

SEGON: L’encàrrec que s’efectua en l’acord PRIMER, anterior, serà realitzat conjuntament per l’EPEL INNOVA i la seva empresa filial REUS ESPORT I LLEURE SA, podent contractar externament, tant aquesta com aquella, en tot o en part, els treballs necessaris per la seva execució.

TERCER: Del cost d’aquesta actuació, l’Ajuntament assumirà la quantitat de 202.601’33 € (IVA inclòs) que s’imputarà a les anualitats pressupostàries de 2011 i de 2012, corresponent a l’exercici 2011 la quantitat de 113.551’90 €, a càrrec de la partida pressupostària de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística 30919-321071-250. L’import restant, corresponent a l’any 2012, queda condicionat a l'existència de consignació pressupostària per a la citada anualitat, per la qual cosa s’hauran d’habilitar els crèdits corresponents.

Les quantitats esmentades es faran efectives a l’EPEL INNOVA en els següents terminis i imports, els dos primers dels quals tindran el caràcter de pagaments a compte de la liquidació definitiva:

- 113.551’90 €, el dia 22 de desembre de 2011

- 70.910’47 € el dia 16 de gener de 2012

- 18.138’96’00 €, que es faran efectius a la forma prevista al paràgraf següent

Una vegada tancat el Parc de Nadal i, en tot cas, abans del dia 1 de març de 2012, l’EPEL INNOVA presentarà la memòria de l’edició junt amb la corresponent liquidació definitiva, l’import de la qual es farà efectiva, un cop aprovada, en el termini de 30 dies a partir de la seva presentació.

L’Ajuntament traspassarà a REUS ESPORT I LLEURE S.A. els ingressos externs que rebi d’altres entitats públiques o privades, sempre que ho requereixi l’equilibri pressupostari de l’explotació del Parc de Nadal, d’acord amb l’oportuna liquidació econòmica, i quedaran reflectits a la mateixa.

QUART: Les Àrees d’Ensenyament i Política Lingüística i d’Esports podran, en tot moment, requerir de l’EPEL INNOVA i de REUS ESPORT I LLEURE S.A. tota la informació i dades que consideri d’interès respecte al desenvolupament del Parc de Nadal.

CINQUÈ: En la mesura que el present encàrrec comporti la cessió i/o tractament de dades de caràcter personal, l’Ajuntament i les entitats receptores de l’encàrrec es comprometen a donar ple compliment a les disposicions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i la normativa vigent que la desenvolupa. Cadascuna de les entitats esmentades serà responsable del compliment d’aquesta normativa. En les mesura que esdevingui necessari, s’hauran de formalitzar els documents contractuals pertinents per regular aquesta cessió i/o tractament.

SISÈ: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde, a la regidora delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística i al regidor delegat de l’Àrea d’Esports, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, efectuïn l’aprovació del projecte definitiu i, per a la signatura de tots els documents que siguin necessaris per a fer efectius els anterior acords, i l’execució de l’esmentat encàrrec.

Reus, 28 de desembre de 2011

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.