Junta de Govern Local 2012-01-20

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 20/01/2012

núm. 01/2012

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 20 DE GENER DE 2012

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 23 de desembre de 2011.

2. Informació de l’Alcaldia.

No n’hi ha.

MOCIONS DE L’ALCALDIA

3. Moció de l’Alcaldia. Pla de reposicions, millores i noves inversions del sistema de sanejament de Reus. Període 2012-2016.

S’acorda:

PRIMER: Aprovar la proposta del Pla de reposicions, millores i noves inversions al sistema de Sanejament de Reus per al període comprès entre els anys 2012 a 2016, ambdós inclosos, elaborat per l’empresa Gestió Ambiental i Abastament, SA, en els termes que consta a l’expedient de referència.

SEGON: Remetre aquest Pla a l’Agència Catalana de l’Aigua, als efectes pertinents.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovar la revisió del preu de la quota mensual per beneficiari del servei d’assegurança d’assistència sanitària del personal de l’Ajuntament de Reus i organismes autònoms depenents.

S’acorda:

1.- APROVAR la revisió del preu de la quota mensual per beneficiari del servei d’assegurança d’assistència sanitària del personal de l’Ajuntament de Reus i organismes autònoms depenents, adjudicat a l’empresa ASSISTENCIA SANITARIA INTERPROVINCIAL DE SEGUROS SAU (ASISA), quedant en 43,88 euros, i amb efectes d’1 de gener de 2012.

2.- ATORGAR els recursos legals oportuns.

SERVEIS A LA PERSONA

5. Ensenyament i Política Lingüística. Encàrrec a EPEL INNOVA del manteniment d'edificis i instal·lacions de les escoles i les escoles bressol municipals. Any 2012.

S’acorda:

PRIMER: Renovar l’encàrrec a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, per tal que aquesta entitat assumeixi la realització i gestió del servei de manteniment, conservació i reparació d’edificis i instal·lacions del conjunt de les escoles d’educació infantil i primària públiques i de les escoles bressol municipals de la ciutat de Reus, de conformitat amb el previst en l’acord de la Junta de govern local de data 23 de gener de 2009 i en el conveni formalitzat el dia 16 de febrer del mateix any.

Aquesta renovació abasta el període comprès entre els dies 1 de gener i 31 de desembre, ambdós inclosos, de 2012.

SEGON: L’encàrrec que s’efectua en l’acord anterior serà realitzat per l’EPEL INNOVA qui, a la vegada, podrà encarregar la seva execució, total o parcialment, a qualsevol altra entitat depenent directa o indirectament d’aquest Ajuntament que sigui competent en la matèria, o subcontractar-ho a terceres persones, prèvia realització, si s’escau, dels oportuns processos de licitació.

TERCER: Aprovar l’addenda al conveni formalitzat el dia 16 de febrer de 2009, que estableix els termes d’aquest encàrrec per al període de la present renovació. En tot allò no previst en aquesta addenda, serà d’aplicació el previst en el conveni inicial.

QUART: Aprovar la despesa inherent a la renovació de l’encàrrec esmentat en el primer punt del present acord, xifrada en un import màxim de 400.000 euros, a càrrec de la partida 30919-321030-251 del pressupost de despeses per a l’any 2012, i disposar-ne el pagament en els termes previstos a l’addenda aprovada en el punt tercer del present acord.

CINQUÈ: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística per tal que, qualsevol d’ells indistintament, formalitzin l’esmentada addenda, i per aprovar, mitjançant resolució, i amb el límit econòmic indicat al decret de l’alcaldia de delegació de competències de data 17 de juny de 2011, qualsevol modificació en la renovació de l’encàrrec.

6. Benestar Social. Encàrrec de gestió d'activitats socials i de lleure incloses als projectes i/o programes de l'Àrea de Benestar Social a l'Entitat Pública Empresarial Local INNOVA i conjuntament amb “Reus Esport i Lleure, S.A.”

S’acorda:

PRIMER: Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA la gestió dels programes i projectes que seguidament s’indiquen, que es duran a terme tot l’any 2012, amb un import màxim de 126.046,40 €, de conformitat amb la xifra màxima indicada per a cada programa:

PROGRAMA IMPORT
CENTRE OBERT 85.251,52
CONVIVÈNCIA I INTEGRACIÓ A L’ENTORN 7.600,32
SERVEI MUNICIPAL CASALS 16.905,84
PLA DE BARRIS: 7.1 XARXA CÍVICA PONENT 6.414,80
PLA DE BARRIS: 7.7 LA INTEGRACIÓ I QUALITAT DE VIDA A TRAVÉS DE L’ESPORT 9.873,92

SEGON: Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, la gestió dels programes i projectes que seguidament s’indiquen, que es duran a terme durant el primer semestre de l’any 2012, amb un import màxim de 46.653,43 €, de conformitat amb la xifra màxima indicada per a cada programa:

PROGRAMA IMPORT
GRUPS DE SUPORT A PERSONES / FAMÍLIES 22.130,00
INTEGRACIÓ PER L'ESPORT 19.298,30
ATENCIÓ INTEGRAL ALS INFANTS, ADOLESCENTS I FAMÍLIA 5.225,13

Aquestes activitats seran realitzades per monitors i persones amb titulació adient a cadascuna de les activitats a realitzar.

TERCER: L’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA té, en relació a les dades recollides i tractades a conseqüència del present encàrrec, la condició de tercer encarregat del tractament de dades de caràcter personal i, per tant, aquestes actuacions s’efectuaran de conformitat amb les previsions de la Llei citada Orgànica 15/1999, i amb el contracte específic per al tractament de dades derivades d’encàrrecs com el present que les parts formalitzaren el dia 4 de juny de 2010 (o qualsevol altre contracte que formalitzin les parts i que substitueixi, completi i complementi el contracte esmentat).

QUART: Aprovar la despesa màxima prevista del present encàrrec, xifrada en 126.046,40 euros per als projectes i programes corresponents a tot l’any 2012, i en 46.653,43 euros per als projectes corresponents al primer semestre de 2012, a càrrec de les partides del pressupost municipal de despeses de l’any 2012 que es relacionen en les respectives retencions de crèdits obrants a l’expedient.

CINQUÈ: El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà mitjançant factura mensual emesa per l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, que serà conformada pels responsables de l’Àrea de Benestar Social, essent els imports unitaris per al període abans esmentat els que es detallen a continuació:

Preu Total (IVA inclòs)
Preu/hora de monitor 16,24 €
Preu/hora de titulat mig 22,13 €
Preu/hora de titulat superior 27,36 €

SISÈ: Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

7. Benestar Social-Família i Gent Gran. Encàrrec de gestió del projecte “Espais Mas Pintat”, a la Fundació per l’Acció Educativa” durant el període de l’1 de gener al 31 d’agost de 2012.

S’acorda:

PRIMER: Encarregar a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA el desenvolupament dels “ESPAIS MAS PINTAT” que seguidament s’indiquen:

• Espai Nadó: Dirigits a famílies i infants de 2 a 12 mesos
• Espai Ludoteca: Dirigits a famílies amb infants de 3 a 6 anys
• Espai Tallers: Dirigits a famílies amb infants de 3 a 7 anys
• Espai Psicomotricitat familiar: Dirigits a famílies amb nens/es d’1 a 3 anys
• Espai Sòciosanitari i suport a Direcció: Dirigits a famílies amb nens/es ingressats a l’àrea de pediatria i gent gran ingressada a l’àrea sociosanitària de l’Hospital de Sant Joan.

L’esmentat encàrrec s’efectua pel període comprès entre el dies 1 de gener i 31 d’agost de 2012, ambdós inclosos.

Aquestes activitats seran realitzades per educadores, auxiliars d’educadores i persones amb titulació adient a cadascuna de les accions a realitzar.

SEGON: LA FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA té, en relació a les dades recollides i tractades a conseqüència del present encàrrec, la condició de tercer encarregat del tractament de dades de caràcter personal i, per tant, aquestes actuacions s’efectuaran de conformitat amb les previsions de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

TERCER: Aprovar la despesa màxima prevista per a l’execució dels “ESPAIS MAS PINTAT, xifrada en 37.481,04 euros, d’acord amb la proposta i pressupost obrants a l’expedient, que s’imputa a la partida 308437-232400-22799 del pressupost de l’any 2012.

QUART: El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà prèvia presentació de la corresponent factura mensual emesa per LA FUNDACIO PER L’ ACCIÓ EDUCATIVA.

CINQUÈ: Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Reus, 9 de febrer de 2012

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.