Junta de Govern Local 2012-02-03

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 3/02/2012

núm. 02/2012

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 3 DE FEBRER DE 2012

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 23 de desembre de 2011.

2. Informació de l’Alcaldia.

MOCIONS DE L’ALCALDIA

3. Moció de l’Alcaldia. Sol·licitud a l'ACA d'atorgament de Fons al Sistema de Sanejament de Reus per a l'any 2012

S’acorda:

PRIMER: Sol·licitar a l’Agència Catalana de l’Aigua del Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya la quantitat de 23.206.093’76 € (VINT-I-TRES MILIONS DOS-CENTS SIS MIL NORANTA-TRES EUROS AMB SETANTA-SIS CÈNTIMS), als quals cal afegir l’IVA, en concepte de despeses d’explotació, manteniment i conservació de l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals de Reus i del sobrecost per tractament de fangs, per a l’exercici 2012, d’acord amb el detall que seguidament s’especifica i conforme la proposta elaborada per la societat Gestió Ambiental i Abastament S.A.:

• COSTOS D´EXPLOTACIÓ:

• COSTOS DIRECTES D´EXPLOTACIÓ 1.531.301’01 €
• COSTOS INDIRECTES (despeses de gestió instal·lacions) 99.225’75 €
• COSTOS INDIRECTES (despeses de gestió del sistema) 56.921’00 €
• REPOSICIONS I MILLORES SOL·LICITADES PER L’ANY 2012 701.943,00 €
• NOVES INVERSIONS SOL·LICITADES PER L’ANY 2012 20.614.683,00 €
• SOBRECOST PER TRACTAMENT DE FANGS 202.020,00 €
TOTAL 23.206.093’76 €

SEGON: Remetre a l’Agència Catalana de l’Aigua el present acord.

4. Moció de l’Alcaldia. Modificació del conveni relatiu a l’encàrrec a Innova Grup d’Empreses Municipal de Reus SA per l’adquisició i instal·lació del mobiliari i altre equipament tecnològic per a l’habilitació d’un espai a l’edifici CEPID on s’ubicarà el CESICAT i el Servei de Tecnologies de la Informació i Telecomunicacions municipals

S’acorda:

Aprovar la modificació de la clàusula tercera del conveni formalitzat en data 15 de juny de 2010 entre aquest Ajuntament i la societat INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.A, relatiu a l’encàrrec per a l’adquisició i instal·lació del mobiliari i altre equipament tecnològic per a l’habilitació d’un espai a l’edifici CEPID, situat al parc tecnològic TECNOPARC, per ubicar-hi el CESICAT i el Servei de Tecnologies de la Informació i Telecomunicacions municipal, de manera que aquesta clàusula queda redactada en els termes següents:

“ TERCERA: CONTRACTE DE LLOGUER

Aquests equipaments adquirits per la societat INNOVA quedaran en propietat de la mateixa qui, per cedir-li l’ús a l’Ajuntament, signarà amb aquest un contracte de lloguer de 9 anys de durada i per un import anual de vuitanta-vuit mil vuitanta-quatre euros amb cinquanta-dos cèntims( 88.084,52 €). La primera d’aquestes factures s’emetrà a partir de l’entrada en funcionament de l’edifici, data en la que s’iniciarà la vigència de l’arrendament.

L’Ajuntament es farà càrrec del seu manteniment integral així com de garantir, des del moment de la seva instal·lació, mitjançant la contractació d’una pòlissa d’assegurança o de la forma que estimi més oportuna, la reparació i restitució dels esmentats elements, en cas d’avaria, robatori o de qualsevol altre fenomen natural de caràcter ordinari o extraordinari que els pogués danyar o destruir (incendi, aigua, etc.), deixant coberta alhora la seva responsabilitat civil en tant que arrendatari i, per tant, usuari d’aquests equipaments.

Per al cobrament d’aquest lloguer INNOVA emetrà quatre factures trimestrals, que seran abonades per l’Ajuntament en el termini màxim de 30 dies a comptar des de la data de presentació de les mateixes, per a la qual cosa anualment, s’habilitarà el crèdit pressupostari corresponent.

Aquest import anual podrà ser modificat a instàncies d’INNOVA quan es produeixin canvis significatius en l’estructura de costos a suportar per INNOVA. Això no obstant, aquestes actualitzacions hauran de ser convingudes de mutu acord per les parts signatàries i seran vigents a partir de la seva aprovació, per part de l’Ajuntament.”

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

5. Hisenda – Rendes i Exaccions. Declarar d’especial interès o utilitat municipal diverses instal·lacions i obres a efectes de l’ICIO

S’acorda:

Primer.- Declarar d’interès o utilitat municipal a les obres de reforma i ampliació al local social ubicat a l’immoble número 4-8 del carrer Rosich d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’art. 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions instal·lacions i obres.

Segon.- Declarar d’interès o utilitat municipal a les obres d’enderroc de l’immoble número 9, al carrer Sant Jaume d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’art. 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions instal·lacions i obres.

Tercer.- Declarar d’interès o utilitat municipal a les obres de pavimentació i serveis de l’aparcament privat, a la carretera Cambrils km 1 d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’art. 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions instal·lacions i obres.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

6. Gestió Urbanística. Aprovació inicial dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector D.5a "Prolongació c/ Joan Fuster"

S’acorda:

1r. Aprovar inicialment el projecte dels Estatuts i les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector D.5a "Prolongació c/ Joan Fuster", promogut per Promocions i Naus Industrials, SA, condicionat a que s'incorporin a les Bases d’Actuació les prescripcions següents:

- A la Base 1: Entre les obligacions dels propietaris cal incloure la cessió obligatòria, gratuïta i lliure de càrregues del sòl necessari per edificar el sostre corresponent al 10% de l'aprofitament urbanístic del sector, d'acord amb els articles 45 i 46 del Decret Legislatiu 1/2010.

- A la Base 6: Quant a l'extinció de drets reals o personals s'haurà d'estar al que disposa l'article 120.1.g del Decret Legislatiu 1/2010.

2n. Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

7. Salut Pública. Imposició d’una sanció per infracció de la normativa sobre tinença d'animals potencialment perillosos

S’acorda:

Primer.- Imposar al Sr. Jose Luis Santiago Collado com a responsable d’una infracció greu tipificada a l’article 7.3.e) de la Llei 10/1999, de 30 de juliol, sobre la tinença de gossos considerats potencialment perillosos, una sanció de 600,00 euros.

Segon.- Atorgar els recursos legals procedents.

SERVEIS A LA PERSONA

8. Participació i Ciutadania. Aprovació de preus públics per a la prestació de serveis i activitats en els Centres Cívics Municipals i Casal de les dones pel període febrer-juny 2012 del curs 2011/2012

S’acorda:

Primer.- Establir els preus públics corresponents als cursos, tallers, i monogràfics dels Centres Cívics Municipals i Casal de les Dones pel segon quadrimestre del curs 2011/12, d’acord amb el següent detall:

CURSOS I TALLERS CENTRES CÍVICS I CASAL DE LES DONES

TEMÀTICA PREU
Cursos infantils 58€
Curs de Dj 65€
Idiomes 83€
Artesanies, Ceràmiques i Vidre 70€
Balls 75€
Cuina per solters 90€
Cuina d’avui i de sempre 80€
Cuina del Japó 75€
Danses del Ventre 83€
Pintura i dibuix 83€
Disseny 75€
Estètica 70€
Estiraments, Ioga, Pilates, Tai-txí 78€
Fotografies de viatges 83€
Fotografies Digital 75€
Fotografies: Phootoshop 78€
Guitarres 83€
Hort al Balcó 80€
Informàtiques: inciació, intermedi, avançat, recicla’t, retocs fotogràfics, Internet… 83€
Fes-te la roba i labors 70€
Màgia i jocs de cartes 83€
Meditació 78€
Patchwork i Puntes de coixí 70€
Restauració de mobles 75€
Salut de l’esquena 78€
Tallers de memòria 68€
Teatres 83€
Zumba 78€
Teclat electrònic 120€
Reiki Shi Ne 120€
Cursos del Casal de les dones 45€

Tots els cursos i tallers dels Centres Cívics Municipals i Casal de les dones que es portaran a terme durant el període febrer-juny 2012 tindran una durada de 15 sessions

Els monogràfics tenen una durada que pot oscil·lar des d’una fins a 10 sessions i els preus depenen de la durada i els materials i poden anar de 15 fins a 75 €.

Aquests preus públics entraran en vigor a partir de la data d’aprovació d’aquest acord. Pel que fa la seva vigència, restarà vigent fins que sigui expressament modificat o derogat.

Segon.- Comunicar aquest acord a l’Hisenda municipal pel seu coneixement i efectes oportuns.

9 Participació i Ciutadania. Aprovació de l'encarrec a INNOVA EPEL del servei de monitors pels cursos i tallers dels Centres Cívics segon quatrimestre curs 2011/12

S’acorda:

PRIMER: Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA el desenvolupament de les accions de servei de monitoratge dels cursos i tallers dels Centres Cívics Municipals pel segon quadrimestre del curs 2011/12, en els termes que seguidament s’indiquen i, en el no previst en la present resolució, en la proposta d’encàrrec efectuada, que consta a l’expedient:

- L’encàrrec abasta el període comprès entre els dies 20 de febrer de 2012 i 8 de juny de 2012, ambdós inclosos.
- L’Entitat Pública Empresarial Local INNOVA podrà contractar externament, en tot o en part, els treballs necessaris per a l’execució dels projectes i activitats que comprenen el Pla.
- El cost màxim del present encàrrec s’eleva a l’import de SEIXANTA-CINC MIL NOU-CENTS TRENTA-TRES EUROS AMB QUARANTA SET CÉNTIMS (65.933’47 €), IVA inclòs en els termes previstos a l’informe de l’Àrea obrant a l’expedient, a càrrec del pressupost municipal de despeses corresponent a l’any 2012.
- El pagament d’aquest import màxim es realitzarà en pagaments mensuals, prèvia presentació de les corresponents factures acreditatives de les tasques efectivament realitzades. Aquestes factures, que hauran d’ésser conformades per la Regidoria delegada de Participació i Ciutadania, es faran efectives en el termini màxim de 30 dies a comptar des de la data de la seva presentació per part de l’EPEL INNOVA, a les quals adjuntarà justificants dels costos suportats.

SEGON: Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Reus, 20 de febrer de 2012

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.