Junta de Govern Local 2012-04-20

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 20/04/2012

núm.: 09/2012

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 20 D’ABRIL DE 2012

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 30 de març de 2012.

2. Informació de l’Alcaldia

No n’hi ha.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació del plec de clàusules administratives i tècniques particulars que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert, amb caràcter no harmonitzat, del servei públic d’explotació de la central de recollida pneumàtica al municipi de Reus.

S’acorda:

1.- APROVAR la despesa corresponent a la contractació, en la modalitat de concessió administrativa, de la gestió del servei públic d’explotació de la central de recollida pneumàtica al municipi de Reus, amb un valor estimat del contracte de 5.670.621,20€, que corresponen als vint anys de vigència del contracte, i amb una despesa anual total de 283.531,06€ segons detall següent:

• Import de servei : 125.931,69€, més l’IVA que li correspongui.
• Import actualització i reparació d’equips de 54.513,77 €, més l’IVA que li correspongui.
• Import Inversions pendents amortitzar més les despeses financeres: 103.085,60 €.

2.- INICIAR l’expedient de contractació, mitjançant procediment obert i tràmit ordinari, i APROVAR el plec de clàusules administratives i tècniques particulars que regiran l’esmentada licitació.

3.- PUBLICAR l’anunci de la present licitació al DOGC i BOPT, i en el perfil del contractant de l’Ajuntament a l’empara dels articles 142 i 159 del TRLCSP.

4.- ATORGAR els recursos legals oportuns.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

4. Emergències i Protecció Civil. Aprovació inicial de la revisió del Pla de Protecció Civil de Reus. Manual d’actuació per a nevades -NEUCAT-.

S’acorda:

PRIMER. Aprovar inicialment la revisió del Pla de protecció civil de Reus – Manual d’actuació per a nevades-NEUCAT.

SEGON. Sotmetre l’expedient als tràmits d’informació pública i audiència i publicació en els butlletins oficials corresponents. En cas de no haver-hi cap reclamació o suggeriment en el termini de 20 dies hàbils, l’acord inicial esdevindrà definitiu.

TERCER. Remetre l’expedient a la Direcció General d’Emergències, del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya, a efectes de la seva homologació per la comissió de protecció civil de Catalunya.

5. Emergències i Protecció Civil. Aprovació inicial de la revisió del Pla bàsic municipal de Protecció Civil

S’acorda:

PRIMER. Aprovar inicialment l’actualització del Pla bàsic municipal de protecció civil, segons la nova estructura que estableix el Decret 210/1999, de 27 de juliol, de la Generalitat de Catalunya, pel qual s’aprova l’estructura del contingut per a l’elaboració i l’homologació dels plans de protecció civil municipals.

SEGON. Sotmetre l’expedient als tràmits d’informació pública i audiència i publicació en els butlletins oficials corresponents. En cas de no haver-hi cap reclamació o suggeriment en el termini de 20 dies hàbils, l’acord inicial esdevindrà definitiu.

TERCER. Remetre l’expedient a la Direcció General d’Emergències, del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya, a efectes de la seva homologació per la comissió de protecció civil de Catalunya.

SERVEIS A LA PERSONA

6. Benestar Social – Família i Gent Gran. Modificació de l’encàrrec de gestió del projecte minuts menuts a la fundació per l’acció educativa per a l’any 2012.

S’acorda:

PRIMER: Modificar l’encàrrec de gestió del projecte Minuts Menuts efectuat acordat amb la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA per a l’any 2012, en el sentit que es redueix una hora de servei.

SEGON: Aquesta modificació es farà efectiva a partir del mes d’abril 2012.

TERCER: A resultes de l’esmentada modificació, el pressupost de l’esmentat encàrrec es fixa en la xifra de 35.051,60 €.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Reus, 2 de maig de 2012

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.