Junta de Govern Local 2012-06-01

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 1/06/2012

núm. 14/2012

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 1 DE JUNY DE 2012

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 25 de maig de 2012.

2. Informació de l’Alcaldia.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació de la relació de despeses.

S’acorda:

PRIMER.- APROVAR les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen al llistat adjunt a l’expedient núm. JG2012/01-06 per un total de 1.151.281,54 € (UN MILIÓ CENT CINQUATA-UN MIL DOS-CENTS VUITANTA-UN EUROS AMB CINQUANTA-QUATRE CÈNTIMS), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2012 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin per part dels proveïdors i contractistes.

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Requeriment previ a l’adjudicació de la gestió del servei públic d’explotació de la central de recollida pneumàtica al municipi de Reus.
S’acorda:

1.- REQUERIR a l’empresa ENVAC IBERIA SA per tal que en el termini de 10 dies hàbils, a comptar des del següent a la notificació del present acord, constitueixi la garantia definitiva per import de 283.531,06 euros, equivalent al 5% de l’import d’adjudicació, i presenti la documentació justificativa de trobar-se al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, amb el benentès que en cas de no donar compliment al requeriment s’entendrà que ha retirat la seva oferta.

2.- SUBSCRIURE els documents necessaris per a l’efectivitat d’aquesta resolució.

3.- ATORGAR els recursos legals oportuns.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

5. Gestió Urbanística Pública SA. Aprovació inicial del Projecte d'urbanització de la unitat d'actuació 5.15 Butan Reus.

S’acorda:

1r. Aprovar inicialment el Projecte d’urbanització de la unitat d’actuació 5.15 “Butan Reus” condicionat a les determinacions resultants de l’informe de data 11 de maig de 2012 que s’incorpora com a fonament d’aquest acord.

2n. Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

3r. Sol·licitar informe als organismes públics i establir un termini d’un mes perquè les empreses de subministrament de serveis afectats es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

6. Assessoria Jurídica. Aprovació de diversos preus públics de la Regidoria de Cultura.

S’acorda:

Modificar el preu públic corresponent a la difusió i comercialització als espais habilitats per l’organització municipal dels elements festius no elaborats ni promoguts per l’Ajuntament de Reus ni l’IMAC, que a partir de l’adopció del present acord resten fixats de la següent manera:

Entitats sense ànim de lucre 10 % del total de les vendes efectuades
Empreses amb finalitat lucrativa 25 % del total de les vendes efectuades

Reus, 18 de juny de 2012

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.