Junta de Govern Local 2012-06-22

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 22/06/2012

núm.: 16/2012

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 22 DE JUNY DE 2012

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 15 de juny de 2012.

2. Informació de l’Alcaldia

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació de relació de despeses.

S’acorda:

Primer. Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen al llistat adjunt a l’expedient núm. JG2012/22-06 per un total de 2.062.981,09 € (dos milions seixanta-dos mil nou-cents vuitanta-un euros amb nou cèntims), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2012 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin per part dels proveïdors i contractistes.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

4. Gestió Urbanística. Recepció de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.43 “Eixamplament c/ Verge Maria” (C).

S’acorda:

Primer. Rebre les obres d'urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.43 “Eixamplament c/ Verge Maria” (C).

Segon. Retornar la fiança d’import 121.003,23 euros dipositada en data 04.12.2000 per LLARS REUS, SL, mitjançant aval de Caixa Tarragona núm. 009691, per garantir l'execució de les esmentades obres, i la d'import 1.210,03 €, dipositada el 10 d'agost de 2000 per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les obres, si bé es compensaran, si s'escau , les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Tercer. Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Miquel Domingo Rodríguez, per subscriure l’acta de recepció i demés documents necessaris per fer efectiu l'acord.

SERVEIS A LA PERSONA

5. Benestar Social. Ratificació Pla Local de Serveis Socials 2011-2014.

S’acorda:

Ratificar el Pla d’actuació Local en matèria de Serveis socials per al període 2011-2014 de l’Ajuntament de Reus, presentat al Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat, el dia 31 de maig de 2012, en els termes que consta a l’expedient.

6. Benestar Social. Aprovació del Conveni de col·laboració amb el Consell Comarcal del Baix Camp per a la concessió d’ajuts per assistència a menjadors escolars per al curs escolar 2012/2013.

S’acorda:

Primer. Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i el Consell Comarcal del Baix Camp relatiu a la concessió i tramitació de les subvencions per a l'assistència als menjadors de les escoles i/o instituts escola de titularitat pública en les etapes d’educació infantil i primària per al curs escolar 2012/2013.

Segon. Facultar al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde i a la Regidora delegada de l’Àrea de Benestar Social per tal que qualsevol d’ells, indistintament, signin l’esmentat conveni.

7. Ensenyament i Política Lingüística. Aprovació inicial de les bases de subvencions per escolarització de 0 a 3 anys en EBM. Curs 2012-2013.

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment les bases per a la concessió de subvencions per al foment l’escolarització de nens i nenes de 0 a 3 anys en els serveis educatius de titularitat municipal de primera infància i família (escoles bressol municipals) de la ciutat de Reus.

Segon. Sotmetre les bases previstes en l’acord anterior al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovades en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions. En aquest sentit, les bases es publicaran íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, i se sotmetran al tràmit d’informació pública per un termini de 20 dies des de la publicació de les bases al Butlletí Oficial de la Província. Així mateix, s’inserirà en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya una referència de l’anunci de publicació del text.

Tercer. Facultar a la regidora delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística, Sra. M. Dolors Sardà Lozano, per tal que formalitzi els documents necessaris per tal de fer efectius els acords anteriors.

8. Ensenyament i Política Lingüística. Aprovació de les bases del Premi d’Idees per promoure l’ús del català.

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment les bases que han de regir el Premi d’Idees per promoure l’Ús del Català, en els termes en què consten a l’expedient.

Segon. Aprovar la convocatòria dels IX Premis d’Idees per promoure l’Ús del Català.

Tercer. Sotmetre les bases al tràmit d’informació pública, publicitat i difusió adequats a les bases i a la convocatòria esmentats ens els punts anteriors, en els termes previstos al Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals.

9. Esports. Concert amb el Club de Natació Reus Ploms per l’ús de les instal·lacions d’aquesta entitat per la prestació de serveis esportius diversos.

S’acorda:

Aprovar el concert amb el Club Natació Reus Ploms pel qual l’Ajuntament de Reus podrà fer ús de les instal·lacions d’aquesta entitat per a la prestació de serveis esportius diversos, per un import de 78.403,68 euros (IVA inclòs).

10. Salut Pública. Encàrrec al Consorci Centre de Recursos de Protecció de la Salut i el Medi Ambient dels treballs de prevenció i control de la legionel·losi a les instal·lacions municipals de risc.

S’acorda:

Primer. Encarregar al consorci Centre de Recursos de Protecció de la Salut i el Medi Ambient els treballs de prevenció i control de la legionel·losi a les instal·lacions municipals de risc pel període d’un any.

Segon. Aprovar el conveni entre aquest Ajuntament i el consorci Centre de Recursos de Protecció de la Salut i el Medi Ambient en el qual es fixen els termes de l’esmentat encàrrec.

Tercer. Per a l’execució de la totalitat de les tasques esmentades, l’Ajuntament de Reus abonarà al consorci Centre de Recursos per a la Protecció de la Salut i el Medi Ambient la quantitat de 100.241,94 euros (IVA inclòs).

Quart. Facultar la regidora adjunta a l’Alcaldia de Coordinació i Organització, Sra. Teresa Gomis de Barbarà, per a la signatura de referit encàrrec.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS
11. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Aprovació de la revisió de les tarifes de la concessió administrativa d’explotació de l’aparcament públic del Centre del Pallol.

S’acorda:

Primer. Aprovar la revisió de les tarifes de la concessió administrativa d’explotació de l’aparcament públic del Centre del Pallol, sol·licitada per l’empresa
JOSEL SL, amb efectes 1 de juny de 2012, segons el següent detall:

concepte període Preu total 2011 (IVA inclòs) BI 2012 IVA 18% Preu total 2012 (3,5%)
Vehicles de rotació preu per minut El 1ers 120 minuts 0,0278 0,024039 0,004327 0,0284 €/min
Vehicles de rotació preu per minut a partir dels 121 minuts 0,0222 0,019142 0,003446 0,0226 €/min
Estances dia complet 24 hores 12,22 10,553910 1,899704 12,45 €/dia
Abonament vehicles 12 hores mensual 59,99 51,806868 9,325236 61,13 €/mes
Abonament vehicles 24 hores mensual 84,41 72,896882 13,121440 86,02 €/mes
Abonament motos 24 hores mensual 33,33 28,780357 5,180464 33,96 €/mes
Abonament bicicletes 24 hores mensual 10,00 8,636333 1,554540 10,19 €/mes

Segon. Atorgar els recursos legals oportuns.

Reus, 16 de juliol de 2012

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.