Notes de premsa
Neix «Reus Fashion Festival», el nou aparador de tendències comercials
tronat Municipal de Turisme i Comerç de Reus col·labora amb la Unió de Botiguers de Reus en l’organització de «Reus Fashion Festival», que tindrà lloc els dies 14 i 15 de setembre a FiraReus amb l’objectiu de presentar les noves tendències oberta a tots els àmbits comercials. Firmes i productes podran vendre, promocionar, mostrar, exhibir, informar, presentar, exposar, demostrar, interactuar, explicar, …etc directament al visitant i oferir les propostes, serveis o productes la propera tardor/hivern 2012-13. La iniciativa també compta amb el suport de FiraReus i el Consorci d’Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya.
«Reus Fashion Festival» fuig de l’estètica firal habitual i presenta una imatge de saló de vanguardia com correspon al tipus de producte a presentar i públic al qui va dirigit. En aquesta primera edició es preveu la participació d’entre 40 i 50 empreses.
L’esdeveniment comptarà amb una superfície d’exposició de 3.000 m2 i amb els següents espais:
- Exhibició: Espai obert a l’exhibició de tot tipus de productes, firmes o serveis; cada tipus d’exhibidor estarà ubicat en diverses zones: Espai Moda, Espai Bellesa, Espai Gastronòmic, Espai Ciber, Espai Deco.
- Espai Plató: Zona interactiva i dinàmica comuna que uneix totes les zones; situat a la part central del foyer s’hi realitzen permanentment activitats: Plató de fotografia, plató de TV, escenari interactiu amb música en directa i demostracions de perruqueria i maquillatge; estudi de ràdio, pantalles informatives.
- Tallers formatius: Tallers i activitats diversos realitzats a la zona de les aules destinats a la venda, informació, formació, participació i/o diversió del públic assistent. Per experimentar i dirigir directament a un públic interessat en activitat a porta tancada amb un públic de fins a 50 persones.
- Passarel·la: Passarel·la de moda que es realitzarà dins l’auditori ,amb capacitat per a 700 espectadors, on les firmes interessades podran presentar les noves propostes de moda. Passarel·la professional per gaudir de la moda en moviment. Les marques exhibiran les seves peces en 3 desfilades. També s’hi instal·larà la Photo Fashion Gallery, una exposició de fotografies de moda i socials als passadissos d’accés a la passarel·la, amb més de 50m lineals d’exposició.
- Zones exteriors: La zona 1, destinada a la zona comuna de bar i descans; presentacions i activitats de música i moda en directe de forma puntual, destinada a presentacions més urbanes i amb un ambient més dinàmic, jove i creatiu. Espai dirigit a empreses d’oci, firmes de beguda o distribuïdors. I la zona 2, destinada a les activitats de lleure infantils de tot tipus, així com activitats vinculades a la moda i la imatge. Zona controlada per a que els pares puguin deixar als seus fills jugant i gaudir de Reus fashion festival.
- Espai VIP: Accessos al saló reservats per a exposició de patrocinadors. Situats entre les escales mecàniques. Zona principal per la que han de passar tots els visitants a l’esdeveniment tant per entrar com per sortir del recinte. Prioritàriament destinada a zona d’automoció.
- Espai Photocall: Gran mural dirigit a la imatge de totes les empreses i firmes participants a «Reus Fashion Festival». Espai reservat a les imatges corporatives situat a la porta principal d’accés.
- Espai aparadors: Les portes principals d’accés tindran un espai reservat a aparadors; mostra estàtica en gran mesura de decoració i moda a mode d’aparador estàtic puntualment en diversos horaris hi haurà també a la mateixa zona aparadors vivents amb maniquins vius.
- Espai habitat: Dirigit a immobiliàries; exclusiu per a presentació de promocions.
- Espai viatges: Agències i agents de viatges.