Junta de Govern Local 2012-09-28

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 28/09/2012

núm. 23/2012

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 28 DE SETEMBRE DE 2012

1. Aprovació acta sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió del dia 21 de setembre de 2012

2. Informació de l’Alcaldia

MOCIONS DE L’ALCALDIA

3. Alcaldia. Concessió de distincions a membres de la guàrdia urbana.

S’acorda:

Concedir les medalles al Servei Distingit, al Mèrit Professional i les medalles d’or, plata i bronze a funcionaris de la Guàrdia Urbana i dues medalles al Mèrit Ciutadà.

4. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació de relació de despeses.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen al llistat adjunt a l’expedient núm. JG2012/09/28 per un total de 1.984.745,52 € (UN MILIÓ NOU-CENTS VUITANTA-QUATRE MIL SET-CENTS QUARANTA-CINC EUROS AMB CINCQUANTA-DOS CÈNTIMS), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2012 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin per part dels proveïdors i contractistes.

SERVEIS A LA PERSONA

5. Ensenyament i Política Lingüística. Rectificació d’errades a l’encàrrec a AMERSAM del manteniment i neteja dels patis de les escoles públiques i de les escoles bressol municipals.

S’acorda:

Primer. Rectificar els errors materials i aritmètics detectats en l’encàrrec realitzat a la societat AMERSAM mitjançant acord de la Junta de Govern local de data 3 d’agost de 2012, per a la realització del conjunt de tasques corresponents a la jardineria i neteja dels patis de les escoles públiques i de les escoles bressol municipals.

En virtut de l’esmentada rectificació, l’acord restaria en els termes que seguidament es transcriu:

En conseqüència, la Junta de Govern local adopta els següents acords:

Primer. Encarregar a la societat AMERSAM la realització del conjunt de tasques corresponents a la jardineria i neteja dels patis de les escoles públiques i de les escoles bressol municipals.

Segon. L’esmentat encàrrec inclou en tot cas les tasques que seguidament es detallen i amb les freqüències mínimes que s’especifiquen

TASQUES FREQÜÈNCIA
Neteja general quinzenal
Control de papereres setmanal
Neteja general dels patis més herba/runa quinzenal
Neteja general de les pistes quinzenal
Rastellat sauló (superficial) quinzenal
Neteja embornals/desguassos quan sigui necessari quinzenal
Control i seguiment de plagues (aplicació fitos quan calgui) quinzenal
Control i reparació de sistemes de reg (no inclou material) quinzenal
Retall de branques quan puguin tenir perill setmanal
Control dels arbres i arbustos recent plantats quinzenal
Manteniment dels parterres quinzenal
Retallat de les tanques anual
Esporga d’arbres fins a 3 metres anual

Aquestes tasques s’hauran de realitzar als centres que determinarà l’Ajuntament de Reus, qui en facilitarà la relació pertinent.

Sens perjudici de l’esmentat, si es detecta la necessitat de modificar les tasques o la freqüència a dur-les a terme, o els centres sobre els quals s’han de realitzar aquestes tasques, mitjançant resolució d’aquesta regidoria delegada o per mutu acord entre l’Ajuntament i la societat AMERSAM, s’adequarà aquest quadre o la relació de centres a les necessitats sorgides.

Tercer. El present encàrrec s’efectua pel període comprès entre els mesos de setembre i novembre de 2012 i entre els mesos de gener a juliol de 2013.

Quart. La societat AMERSAM podrà encarregar la seva execució, total o parcialment, a qualsevol altra entitat depenent directa o indirectament d’aquest Ajuntament que sigui competent en la matèria, o subcontractar-ho a terceres persones, prèvia realització, si s’escau, dels oportuns processos de licitació.

Cinquè. L’esmentat encàrrec s’aprova per un import global màxim de 60.439,50 euros (IVA inclòs), que aportarà l’Ajuntament a la societat AMERSAM, en les següents anualitats:

• L’import de 17.071,98 euros (IVA inclòs), amb càrrec a la partida 406234-1711008-250 del pressupost municipal de 2012.
• L’import restant, 43.367,52 euros, s’abonarà amb càrrec al pressupost municipal de despeses de l’any 2013, en el qual s’hauran d’habilitar les partides corresponents.

Sisè. El pagament dels imports expressats en el punt anterior a la societat AMERSAM, s’efectuarà de la següent manera:

• Un primer pagament de 17.071,98 euros (IVA inclòs), abans del dia 31 de desembre de 2012, el qual tindrà el caràcter de pagament a compte de la liquidació definitiva.
• Un segon pagament, per un import màxim de 40.345,52 euros (IVA inclòs), durant el primer trimestre de 2013
• Un tercer i darrer pagament, per un import màxim de 3.022 euros (IVA inclòs) que es farà efectiu un cop efectuada la liquidació dels treballs, i en cap cas, abans del 31 de juliol de 2013.

Els esmentats pagaments es faran prèvia presentació de les pertinents factures per part de la societat AMERSAM a l’Ajuntament de Reus, que seran conformades per la gerència d’àmbit que correspongui. Aquestes factures es presentaran a l’Ajuntament amb una antelació mínima de 30 dies a la data del seu pagament.

Setè. Les àrees d’Ensenyament i Política Lingüística i de Via Pública assumiran conjuntament les tasques de control i supervisió dels treballs encarregats.

Vuitè. En la mesura que del present acord en resulti la necessitat de possibilitar, en qualsevol de les seves formes, l’accés a dades de caràcter personal de terceres persones, l’Ajuntament de Reus i la societat AMERSAM, es comprometen a garantir, en el seu màxim grau de seguretat, la confidencialitat de les dades de tots els usuaris que es beneficiïn de les accions derivades del present encàrrec. Aquestes dades seran objecte de tractament exclusivament per part de l’Ajuntament de Reus i la societat a efectes d’inscripció, recepció d’informació i proveïment del servei, en compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de dades de caràcter personal, i la normativa vigent que la desenvolupa. Cadascuna de les entitats esmentades serà responsable del compliment d’aquesta normativa.

En relació a aquelles dades que l’Ajuntament en faciliti l’accés a la societat AMERSAM, l’entitat receptora de les dades tindrà la consideració d’encarregada del tractament, i el seu tractament s’ha d’efectuar d’acord amb les instruccions de l’Ajuntament. L’entitat receptora de les dades no podrà aplicar ni utilitzar les dades amb una finalitat diferent de la que figuri en el present conveni, ni comunicar-les a altres persones, ni tan sols per conservar-les; així mateix, es compromet a adoptar les mesures de seguretat previstes en l’article 9 de la Llei Orgànica 15/1999.

6. Ensenyament i Política Lingüística. Aprovació de l’encàrrec a la Fundació per l’Acció Educativa de la gestió de les escoles bressol municipals. Curs 2012-2013.

S’acorda:

Primer. Encarregar a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA la gestió de les escoles bressol municipals La Ginesta, Montsant, El Margalló, El Marfull, L’Olivera i El Lligabosc.

Segon. L’esmentat encàrrec inclou, en tot cas, les tasques que s’indiquen a l’informe - proposta d’encàrrec emès pels serveis de la regidoria delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística, i que consta a l’expedient.

La FUNDACIÓ PER L’ACCIÓ EDUCATIVA podrà contractar externament, en tot o en part, els treballs necessaris per la seva execució.

Tercer. El present encàrrec s’efectua pel present curs escolar 2012-2013, que abasta el període comprès entre els dies 1 de setembre de 2012 i fins al dia 31 d’agost de 2013, ambdós inclosos.

Quart. Aprovar la despesa màxima corresponent a l’esmentat encàrrec, per un import a per un import global de 1.797.627’78 euros, dels quals la xifra de 599.209’26 euros s’imputen a la partida 309119-321010-260 del pressupost municipal de despeses corresponent a l’any 2012. La xifra restant, d’un import de 1.198.418’52 euros, s’imputarà al pressupost municipal de despeses corresponent a l’any 2013, que restarà condicionada a l’existència de consignació en el pressupost de l’esmentat exercici, per la qual s’haurà d’habilitar el crèdit adequat en les partides corresponents.

El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà prèvia emissió i presentació, per part de la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA a l’Ajuntament, de les corresponents factures, que s’emetran amb periodicitat mensual pels serveis prestats, en consonància amb el pressupost de l’encàrrec i que es presentaran en el termini de quinze dies des de la finalització de cada mes natural.

Tot l’esmentat, sens perjudici de les liquidacions que es preveuen en l’informe - proposta d’encàrrec efectuat pels serveis de la regidoria delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística, que hauran d’ésser conformades per la citada Àrea i posteriorment aprovades per mateixa regidoria delegada.

Cinquè. LA FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA té, en relació a les dades recollides i tractades a conseqüència del present encàrrec, la condició de tercer encarregat del tractament de dades de caràcter personal i, per tant, aquestes actuacions s’efectuaran de conformitat amb les previsions de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i amb el contracte específic que hauran de formalitzar ambdues parts.

Sisè. Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

7. Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha

Reus, 9 d’octubre de 2012

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.