Notes de premsa
L'Institut d'Horticultura i Jardineria de Reus aconsegueix medalla d'or a les Olimpíades de Formació Professional
Dos alumnes de l'Institut d'Horticultura i Jardineria de Reus, Pere Clares i Pol Compte, acompanyats de la professora Ana Briñas, han aconseguit la medalla d'or en l'especialitat de jardineria i paisatgisme de les Olimpíades de Formació Professional 2013 que s'han celebrat entre l'11 i el 17 de febrer al recinte firal IFEMA de Madrid.
Els participants d'aquesta Olimpíada són els guanyadors de la competició CatSkills que es va celebrar prèviament arreu de Catalunya.
L'equip Catskills, format per vint-i-set competidors que han participat en vint-i-cinc oficis diferents (skills), han aconseguit un èxit sense precedents en les olimpíades de formació professional celebrades la setmana passada a Madrid. Vint-i-un dels competidors catalans han pujat al podi a recollir medalla. Catalunya ha estat així la comunitat autònoma que més medalles ha guanyat: 6 ors - entre els quals es troba l'aconseguit per l'equip de l'Institut d'Horticultura i Jardineria de Reus- 11 plates, 4 bronzes i 2 certificats d'excel·lència.