Notes de premsa
Més de 120 comerços, al «Reus Spring Show» del Tomb de Reus en col·laboració amb l’Agència de Promoció de Ciutat
L’Agència de Promoció de Ciutat col·labora amb el Tomb de Reus en l’organització de la campanya «Reus Spring Show», que té lloc els pròxims 12 i 13 d’abril. Aquesta iniciativa es realitza enguany per primera vegada i compta amb la participació de més de 120 establiments comercials del centre de la ciutat, que oferiran al públic activitats i avantatges especials durant els dos dies, amb l’objectiu de presententar els nous productes i col·leccions per a la temporada de primavera. El divendres 12 d’abril, els comerços allargaran el seu horari habitual i podran estar oberts fins a les 22:30 h.
Cada un dels establiments comercials participants desenvoluparà accions de manera individual: promocions especials, tasts gratuïts, desfilades de models, dj’s, xecs regal, etc... I, a banda, s’organitzaran activitats d’animació al carrer, amb cercaviles músicals i actuacions en directe, així com un photocall que s’instal·larà a la plaça del Mercadal en el que es podran fer fotos.
El «Reus Spring Show» és una campanya novedosa que respon a la nova filosofia de treball de l’Agència de Promoció de Ciutat: acordar amb totes les entitats comercials de Reus un calendari anual d’activitats de promoció comercial. Fins ara s’havien realitzat accions per la temporada d’estiu, així com per rebaixes, i per la campanya de Nadal, i a la tardor de l’any passat, seguint aquesta nova línia línia de treball, la Unió de Botiguers va organitzar per primera vegada la Reus Fashion Festival.
Des de l’Agència de Promoció de Ciutat es valora molt positivament aquesta campanya, tant pel gran nivell de participació dels comerços com per l’esforç i implicació dels establiments per oferir activitats extres als clients durant aquell cap de setmana. La campanya «Reus Spring Show» és un exemple d’iniciativa privada amb suport econòmic municipal que contribueix notablement a l’atractiu de l’experiència de compra a la ciutat de Reus.