Notes de premsa
Els hotels de Reus s’uneixen per primer cop per oferir un paquet de cap de setmana
Els hotels de Reus oferiran un paquet especial pel cap de setmana del 8 i 9 de juny, que combina l’allotjament, la visita als atractius culturals més destacats de la ciutat i la degustació de vins a la fira «Reus viu el vi» que organitza la Cambra de Comerç aquell cap de setmana. Fins al moment s’han sumat a la iniciativa NH Ciutat de Reus, Brea’s, Gaudí i Ollé.
El paquet es podrà adquirir a partir de 35 euros per persona i inclou una nit d’allotjament a l’hotel escollit, l’entrada per visitar el Gaudí Centre, el pavelló dels distingits de l’Institut Pere Mata i l’exposició «Fortuny. El mite», i el pack de 5 tastos de vi per a la fira «Reus viu el vi». Els interessats podran realitzar la reserva dels paquets contactant directament amb l’hotel, i una vegada aquí, rebran les entrades per a les visites i per a la fira del vi.
Aquesta és la primera vegada que es porta a terme una iniciativa turística que compta amb la participació activa dels establiments hotelers de la ciutat, que s’uneixen per oferir una oferta conjunta de cap de setmana a la ciutat. L’oferta conjunta és una idea que s’ha treballat en el marc de l’agència Reus Promoció.
La promoció del paquet turístic es realitzarà a través de la pàgina web de Reus Promoció i dels establiments hotelers participants, així com a les xarxes socials.
La iniciativa té vocació de continuïtat i està previst que es realitzi també en altres èpoques de l’any, aprofitant la realització d’altres esdeveniments d’interès a la ciutat.
La regidora de Promció Econòmica, Alícia Alegret, ha mostrat la «satisfacció de l’Ajuntament perquè aquesta iniciativa encaixa amb la filosofia de l’Agència Reus Promoció: Fomentar el treball conjunt amb tots els agents de la ciutat per una promoció estratègica, comuna i coordinada de la marca Reus. És una bona idea que s’ha treballat des de l’Agència, que creix i s’enriqueix amb l’aportació del millor de cadascú pel benefici de totes les parts i de la ciutat en el seu conjunt».
Reus viu el vi
Les denominacions d’origen de l’àmbit territorial de la Cambra de Comerç de Reus (Catalunya, Conca de Barberà, Montsant, Priorat, Tarragona i Terra Alta) tornaran a ser presents a la Reus viu el vi, que enguany es celebrarà del 7 al 9 de juny a la plaça de la Llibertat. Una fira organitzada per la Cambra amb el suport de l’Ajuntament de Reus i que s’ha posicionat com un dels grans certàmens del país tant per nombre de cellers participants com per la massiva assistència de públic.
Les dades de l’any passat demostren la capacitat d’atracció de la Reus viu el vi, amb 50.000 visitants, 10.115 pacs venuts –prop d’un miler més que en l’edició anterior- 50.575 tastos de vi servits i 28.543 degustacions de menjar despatxades.
Agència Reus Promoció
L’oferta s’emmarca en la filosofia de l’agència Reus Promoció: fomentar el treball conjunt amb tots els agents de la ciutat per una promoció estratègica, comuna i coordinada de la marca Reus. L’agència és un instrument de promoció integral de ciutat, obert a la participació de la ciutadania i capaç de crear i impulsar sinergies entre les iniciatives comercials, turístiques, culturals, esportives, gastronòmiques i firals que se celebrin a la ciutat.
L’agència treballa per aglutinar i coordinar les activitats que ja es realitzen o es pugui plantejar des de la ciutadania, les entitats i les organitzacions de professionals. L’execució dels projectes correspon a cadascuna de les associacions, sempre amb el suport de l’agència
Un dels objectius més ambiciosos de l’agència és posicionar la ciutat de Reus a Catalunya i a la resta d’Espanya, i donar a conèixer més enllà de l’àmbit territorial d’influència més directe l’enorme atractiu que té la ciutat.