Junta de Govern Local 2013-06-21

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 21/06/2013

Acta núm. 15/2013

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 21 DE JUNY DE 2013

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del dia 14 de juny de 2013.

2. Informació de l’Alcaldia.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació de la relació de despeses.

S’ACORDA:

APROVAR les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen al llistat adjunt a l’expedient núm. JG2013/21/06 per un total d’1.432.018,38 (UN MILIÓ QUATRE-CENTS TRENTA-DOS MIL DIVUIT EUROS AMB TRENTA-VUIT CÈNTIMS), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2013 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin per part dels proveïdors i contractistes.

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la revisió de les tarifes de la concessió administrativa d’explotació de l’aparcament públic del Centre del Pallol.

S’ACORDA :

1) APROVAR la revisió de les tarifes de la concessió administrativa d’explotació de l’aparcament públic del Centre del Pallol, sol·licitada per l’empresa
JOSEL SL, amb efectes 1 de juny de 2013, segons el següent detall:

concepte període Preu total 2012 (IVA inclòs) BI 2013 IVA 21% Preu total 2013 (3,5%)
Vehicles de rotació preu per minut El 1ers 120 minuts 0,0284 0,024448 0,005134 0,0296 €/min
Vehicles de rotació preu per minut a partir dels 121 minuts 0,0226 0,019468 0,004088 0,0236 €/min
Estances dia complet 24 hores 12,45 10,733327 2,253999 12,99 €/dia
Abonament vehicles 12 hores mensual 61,13 52,687585 11,064390 63,75 €/mes
Abonament vehicles 24 hores mensual 86,02 74,136129 15,568590 89,70 €/mes
Abonament motos 24 hores mensual 33,96 29,269623 6,146621 35,42 €/mes
Abonament bicicletes 24 hores mensual 10,19 8,783151 1,844462 10,63 €/mes

2) ATORGAR els recursos legals oportuns.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

5. Gestió Urbanística. Compareixença en el recurs contenciós administratiu núm. 10/2013, interposat per Inversora Serge, SA i d'altres contra l'aprovació definitiva del Pla especial per a la creació del sistema urbanístic general d'infraestructures de gestió de residus, dipòsit controlat, a la partida Mas Calbó, de Reus

S'ACORDA:

1r. Comparèixer davant la Secció Tercera de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya en el recurs contenciós administratiu núm. 10/2013, interposat per Inversora Serge, SA i d'altres contra la resolució del conseller de Territori i Sostenibilitat, de 17 de setembre de 2012, per la qual s'aprova definitivament el Pla especial per a la creació del sistema urbanístic general d'infraestructures de gestió de residus, dipòsit controlat, a la partida Mas Calbó, de Reus, promogut per Contenedores Reus, SA (CORSA) i tramitat per la Comissió Territorial d'Urbanisme de Tarragona.

2n. Encomanar la representació de l'Ajuntament de Reus al Procurador dels Tribunals Sr. Àngel Quemada Cuatrecasas i la defensa de l’Ajuntament a la Lletrada d’aquesta Corporació adscrita als seus Serveis Jurídics, Sra. Trinitat Castro Salomó, a l’empara del que disposa l’article 24 de la Llei Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa administrativa en relació a l’article 551 de la Llei Orgànica del Poder Judicial en la nova redacció donada per la llei 19/2003, de 23 de desembre.

SERVEIS A LA PERSONA

6. Benestar Social. Aprovació del conveni de col·laboració amb el Consell Comarcal del Baix Camp per a la concessió d’ajuts per assistència a menjadors escolars per al curs escolar 2013/2014.

S’ACORDA:

PRIMER: Aprovar el conveni de col·laboració amb el Consell Comarcal del Baix Camp pel qual aportarà a l’Ajuntament de Reus, inicialment, una quantitat xifrada en 176.452,72€ en relació amb la concessió i tramitació de les subvencions per a l'assistència als menjadors de les escoles i/o instituts escola de titularitat pública en les etapes d’educació infantil i primària que engloba les subvencions per a les escoles i instituts escola de titularitat pública en les etapes d’educació infantil i primària i per a les escoles i/o instituts escoles que ostentin un contracte programa per a la singularització dels recursos del centre atenent les necessitats de l’alumnat de l’entorn on està ubicat, en els termes assenyalats a l’Ordre EDU/356/2006, de 10 de juliol per al curs escolar 2013/2014.

SEGON: Facultar al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde i a la Regidora delegada de l’Àrea de Benestar Social per tal que qualsevol d’ells, indistintament, signin l’esmentat conveni.

7. Convivència i Immigració. Aprovació del preu públic per a la inscripció a les activitats d’estiu dels barris Gaudí i Sant Josep Obrer.

S’acorda:
Aprovar el preu públic corresponent a la inscripció a les activitats d’estiu dels Barris Gaudí i Sant Josep Obrer, que es fixa en l’import de 5 euros per infant i setmana.

8. Esports. Aprovació de les bases per a l’atorgament de subvencions a entitats per al foment de l’activitat esportiva a la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per a l’atorgament de subvencions a entitats per al foment de l’activitat esportiva a la ciutat de Reus.

Segon: Sotmetre les bases a tràmit d'informació pública per un termini de vint dies en la forma reglamentàriament establerta. En cas que no es formulin al·legacions o suggeriments, les bases esdevindran definitivament aprovades sense necessitat de nou acord.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

9. Benestar Social. Aprovació dels nous preus públics de les activitats del Mas Pintat.

S’acorda:

PRIMER: Declarar la urgència de l’assumpte que seguidament s’aprova, als efectes previstos a l’article 133 paràgraf segon del Reglament Orgànic Municipal.

SEGON: Aprovar les noves activitats del Mas Pintat denominades “Espai Casal Petit Mas Pintat“ i “Espai de guarda educativa”, i els preus públics per la participació dels usuaris/es en les activitats dels esmentats espais, d’acord amb el següent detall:
• El preu públic per a l’espai guarda educativa per a nen d’1 any a 6 anys és d’1€/hora.

• El preu públic per al Casal Petit Mas Pintat és de 45€/setmana.

Als esmentats preus públics els serà d’aplicació la normativa que s’aprovà amb els preus del dia 27 de juliol de 2012, llevat de les tarifes específiques per més d’una inscripció per família
TERCER: Donar compte d’aquests acords en la propera sessió de la Comissió Informativa de Serveis a la Persona que es dugui a terme.

10. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la revisió de preus de la concessió administrativa del servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i de neteja viària de Reus.

S’acorda:

1.APROVAR la revisió de preus corresponent a l’any 2013, del contracte de gestió de servei públic amb concessió administrativa, relatiu a la neteja de l’espai públic i de recollida de residus municipals a la ciutat de Reus, així com el transport dels residus procedents del servei de neteja i de recollida als centres de tractaments indicats per l’Ajuntament, sol·licitada per l'empresa FOMENTO DE CONSTRUCCIONES Y CONTRATAS SA, resultant-ne un import total del contracte per a l’any 2013 de 10.667.531,72 euros (IVA exclòs), essent 11.734.284,89 euros (IVA al 10% Inclòs).

2. ATORGAR els recursos legals oportuns.

Reus, 15 de juliol de 2013

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.