Junta de Govern Local 2013-09-20

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 22/12/2024
E.g., 22/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 20/09/2013

Acta núm. 19/2013

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 20 DE SETEMBRE DE 2013

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del dia 6 de setembre de 2013.

2. Informació de l’Alcaldia.

No n’hi ha.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovar el plec de clàusules administratives i tècniques particulars que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert i caràcter ordinari, del projecte de les obres de pavimentació i serveis dels carrers Verge Maria, tram comprés entre l’avinguda Prat de la Riba i la Travessia de Sant Antoni, Carrer de Sant Pau, Carrer de Sant Pau i Sant Blai, Travessia de Sant Pau i Travessia de Sant Antoni.

S’acorda:

1.-APROVAR la despesa corresponent l’execució de les obres de pavimentació i serveis dels carrers Verge Maria, tram comprès entre l’avinguda Prat de la Riba i la Travessia de Sant Antoni, carrer de Sant Pau, carrer de Sant Pau i Sant Blai, Travessia de Sant Pau i Travessia de Sant Antoni, pressupost d’execució contractual de 305.877,58 euros (IVA inclòs).

2.-APROVAR l’inici de l’expedient de contractació, mitjançant procediment obert i amb tràmit ordinari, i APROVAR el plec de clàusules administratives particulars relatives a les obres esmentades, per la seva contractació.

3.-PUBLICAR els anuncis de la present licitació en el butlletins oficials corresponents i en el perfil del contractant a l’empara de l’article 142 i 159 del TRLCSP, amb caràcter ordinari.

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovar el plec de clàusules administratives i tècniques particulars que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert subjecte a regulació harmonitzada i caràcter ordinari, del subministrament i distribució de material d’oficina fungible.

S’acorda:

1.-APROVAR la despesa corresponent a la contractació del subministrament i distribució de material d’oficina fungible amb un valor estimat del contracte de 394.229,04 euros (més IVA que li correspongui al tipus vigent) que corresponen als dos anys de vigència inicial del contracte, incloses les dues possibles pròrrogues anuals, i la totalitat de les modificacions previstes al plec, i amb una despesa estimada anual per aquest contracte de 89.597,51 euros, (més l’IVA que li correspongui al tipus legal vigent).

2.- APROVAR l’expedient de contractació del subministrament i distribució de material d’oficina fungible, mitjançant procediment obert subjecte a regulació harmonitzada i caràcter ordinari, i APROVAR el plec de clàusules administratives i tècniques particulars, relatives a la contractació de l’esmentat subministrament.

3.-PUBLICAR els anuncis de la present licitació en el butlletins oficials corresponents (BOP, DOGC, BOE i DOUE) i en el perfil del contractant a l’empara de l’article 142 i 159 del TRLCSP, amb caràcter ordinari.

5. UGAPE. Desestimació de les al·legacions presentades a les bases per a l’atorgament de subvencions a les persones i famílies afectades per la dació en pagament i/o execució hipotecaria amb plusvàlua, i aprovació definitiva d’aquestes.

S’acorda:

PRIMER: Desestimar les al·legacions presentades pel grup municipal PSC d’acord amb l’argumentat a la part expositiva de la present resolució.

SEGON.- Desestimar les al·legacions presentades pel grup municipal CUP d’acord amb l’argumentat a la part expositiva de la present resolució.

TERCER.- Aprovar definitivament bases que han de regir la concessió de subvencions, pel procediment de concurrència competitiva, per a les persones i famílies afectades per a la dació en pagament i/o execució hipotecària amb plus-vàlua .

QUART.- Atorgar els recursos legals oportuns.

6. Serveis d’Emergències i Protecció Civil. Aprovació de la revisió del “Pla d’actuació per episodis de contaminació accidental del Riu Ebre, associats a les tasques de descontaminació de l’embassament de Flix”.

S’acorda:

PRIMER.- APROVAR inicialment la revisió del Pla específic municipal per a episodis de contaminació accidental del Riu Ebre, associats a les tasques de descontaminació de l’embassament de Flix.

SEGON.- SOTMETRE l’expedient a informació pública durant el termini de vint dies hàbils, perquè qui es consideri afectat pugui formular les al·legacions que consideri convenients. En el cas que durant el termini d’informació pública no es formulin al·legacions la revisió del Pla quedarà definitivament aprovada.

TERCER.- DONAR compte i remetre el Pla a la Comissió de Protecció Civil de Catalunya, a efectes de la seva homologació.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

7. Servei d’Emergències i Protecció Civil. Aprovació del Pla de protecció civil Específic municipal de les Festes de Misericòrdia 2013.

S’acorda:

PRIMER.- APROVAR inicialment el Pla específic municipal de protecció civil de les Festes de Misericòrdia 2013.

SEGON.- SOTMETRE l’expedient a informació pública durant el termini de vint dies hàbils, perquè qui es consideri afectat pugui formular les al·legacions que consideri convenients. En el cas que durant el termini d’informació pública no es formulin al·legacions el Pla quedarà definitivament aprovat.

TERCER.- DONAR compte i remetre el Pla a la Comissió de Protecció Civil de Catalunya, a efectes de la seva homologació.

8. Assessoria Jurídica. Festes Locals de Reus per l’any 2014.

S’acorda:

PRIMER: Fixar les festes locals de la ciutat de Reus per a l’any 2014 pels dies següents:

30 de juny
25 de setembre, MARE DE DÉU DE MISERICÒRDIA

SEGON: Donar a l’expedient la tramitació reglamentària.

Reus, 30 de setembre de 2013.

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.