Notes de premsa

Un menor ferit greu per la caiguda de la branca d’un arbre a causa del fort vent

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 15/05/2015

Segons informa la Guàrdia Urbana, un nen de 5 anys ha resultat ferit aquest divendres, 15 de maig al pati de l’escola Maria Cortina, com a conseqüència de la caiguda de la branca d’un arbre a causa del fort vent. El nen ferit ha estat traslladat en ambulància a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona en estat greu.

L’alcalde de Reus, Carles Pellicer, juntament amb la regidora d’Ensenyament i Política Lingüística, Dolors Sardà, i el regidor de Via Pública i Medi Ambient, Hipòlit Monseny, s’han desplaçat a l’escola per interessar-se personalment per l’estat del nen i per posar a disposició de la comunitat educativa del centre els serveis municipals que puguin requerir.

Al lloc dels fets s’hi ha desplaçat efectius de la Guàrdia Urbana, els Mossos d’Esquadra, els Bombers de la Generalitat i el Servei d’Emergències Mèdiques.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.