Notes de premsa
«M’agrada comprar a Reus», nova campanya de promoció del comerç local
La regidoria de Projecció de Ciutat inicia el nou curs amb una campanya de comunicació institucional orientada exclusivament a la promoció del comerç de Reus. El valor estratègic que la regidoria dóna al sector comercial de la ciutat ha motivat que, per primera vegada, s’hagi programat una campanya comercial de tardor.
Aquesta campanya de tardor és la primera de les accions que es posa en marxa seguint les recomanacions del Pla Estratègic de Comerç i Turisme per a la ciutat de Reus que ha realitzat recentment el Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de la Universitat Rovira i Virgili, que es presentarà en breu.
La campanya té com a principals objectius fomentar les compres a Reus i contribuir al posicionament de la ciutat com la millor experiència de compra. La campanya aprofita una època comercial important, ja que el mes de setembre suposa la tornada als col·legis i el canvi de temporada.
El missatge de la campanya de tardor és «M’agrada comprar a Reus», i vol transmetre la imatge de la compra a Reus com a una experiència. És un joc comunicatiu, en què uns personatges identifiquen fent una foto amb el seu movil el que els agrada, en un dia de compres per Reus i compartir-ho amb els amics. Botigues, gastronomia, oci, cultura i la propia experiencia urbana.
La oferta comercial de Reus està consolidada des de fa temps i és coneguda dins de la seva zona d’influència tradicional. En el plantejament de la campanya, apart de recordar els seus valors, hem volgut presentar-la d’una manera renovada i moderna. Reus, un excelent escenari on anar de compres, passejar, gaudir de l’oferta cultural, menjar, fer un vermut… Una experiència de compra positiva.
El «M’agrada» del lema és una clucada d’ull al mon de les xarxes, el «like» M’agrada comprar a Reus, i en consequencia, M’agrada Reus. Mostra un perfil de consumidor exigent i modern, que busca poder escollir productes i serveis originals. Consumidors, que al trobar el que s’esperar trobar, en primera persona manifesten de forma continuada, m’agrada!, m’agrada comprar a Reus.
La campanya publicitària s’inicia aquesta setmana i durarà fins al 20 de setembre, i està dirigida a tota la demarcació a través de diferents mitjans (ràdio, televisions locals, premsa escrita, cinemes, oppis, autobusos urbans, mitjans digitals i xarxes socials)
El pressupost total de campanya és de 16.000 euros.