Notes de premsa
Joves del Taller Baix Camp decoren els edificis municipals amb motiu del Nadal
Un equip format per sis joves del Punt de Trobada del Taller Baix Camp han participat aquest mes de desembre en una activitat lúdica que té com a objectiu potenciar l'expressió artística i creativa a través del disseny i la realització de la decoració de Nadal de tres edificis municipals: Urbanisme, ubicat al Mercat Central; Hisenda, al carrer Sant Lloren;, i Benestar Social, a l'antic hospital.
La decoració ha consistit en decorar amb diversos motius nadalencs, elaborats amb parafina, a l'entrada d'aquests tres edificis.
Des de l'any 2011, la regidoria de Benestar Social ha ofert a diferents col·lectius la possibilitat de decorar els edificis municipals. Hi han participat: el Servei Ocupacional del Taller Baix Camp, el Servei Prelaboral de la Fundació Pere Mata i el Club Social el Porxo de l’Associació de Familiars de Malalts Mentals Doctor Francesc Tosquelles.
La regidora de Benestar Social, Montserrat Vilella, es mostra satisfeta amb la col·laboració existent des de fa temps entre l'Ajuntament i el Taller Baix Camp, «ja que permet la integració de persones amb discapacitat a través de la realització de tasques que els faciliten la interacció amb l'entorn i potencien les seves capacitats, ja sigui mitjançant el treball o activitats d'oci, com en aquest cas».
Punt de Trobada
El Punt de Trobada és l'espai de relació de les persones amb discapacitat intel·lectual del Taller Baix Camp i de les seves famílies. També és l'espai on es facilita la relació de l'associació amb el seu entorn.
Es va posar en marxa l'any 2008 per tal d'oferir una mes àmplia varietat de suports, tant a les persones amb discapacitat intel·lectual com a les seves famílies amb l'objectiu de millorar la seva qualitat de vida.