Notes de premsa

Concert “Tribut a The Alan Parsons Project” el 15 d'octubre al Teatre Fortuny

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 22/09/2016
Imatge de la presentació del concert

Aquest dijous s'ha presentat al Teatre Fortuny el singular concert “Tribut a The Alan Parsons Project”, que protagonitzarà la Banda de Música de la Societat Musical La Unió Filharmònica d'Amposta el 15 d'octubre en doble sessió a les 18:00 i les 21:30 h. La banda ampostina presentarà un espectacle en què banda de rock i orquestra donen vida als temes més populars d'Alan Parsons, un muntatge que ha tingut un gran èxit en la seva estrena a la capital del Montsià.

Es tracta d'un concert promogut per l'organització benèfica Filantròpic Grup, en col·laboració amb el Consorci del Teatre Fortuny. El responsable artístic de La Unió Filharmònica, Carles Royo, ha explicat que la recreació musical dels temes d'Alan Parsons pot arribar especialment a tota una generació d'entre 40 i 65 anys i també a la resta del públic a qui agradi la bona música, atesa la singularitat i qualitat de la proposta. En aquest sentit, ha assegurat que el muntatge té molta feina i hores de treball al darrere i que el públic que va assistir a les representacions d'Amposta va expressar una rebuda molt positiva a la proposta.

El president de Filantròpic Grup, Froilà Gisbert, ha explicat que la vocació de la seva entitat és donar suport a entitats i col·lectius del territori, i en aquest cas la iniciativa de La Unió Filharmònica d'Amposta encaixa en els objectius d'aquesta organització. Gisbert ha convidat a la ciutadania a descobrir la gran qualitat de l'espectacle i gaudir d'una experiència única de música en viu.

Per la seva part, la regidora de Cultura, Montserrat Caelles, ha agraït als representants de l'Ajuntament d'Amposta i de la banda ampostina que hagin escollit Reus com a escenari del concert. La regidora de Cultura del municipi ebrenc, Inés Martí, ha expressat la voluntat que els dos municipis puguin continuar col·laborant en el futur en noves iniciatives culturals. Finalment, el gerent del Consorci del Teatre Fortuny, Josep Margalef, ha recordat que les entrades per aquest espectacle ja es poden adquirir presencialment a la taquilla del teatre de dilluns a divendres d'11:00 a 13:00 h i de 18:00 a 20:00 h i també a través del web del Teatre Fortuny. Els preus de les localitats són de 15 i 25 euros.

Imatge de la presentació del concert

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.