Notes de premsa

Obertes les inscripcions pel XVI Congrés d'Arxivística de Catalunya, que es farà a Reus del 4 al 6 de maig

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dilluns, 20/02/2017
Congrés d'arxivística

Des del 17 de febrer estan obertes les inscripcions per participar al XVI Congrés d'Arxivística de Catalunya que es farà a Fira Reus del 4 al 6 de maig. Les inscripcions es poden formalitzar a través de la pàgina web www.arxivers.cat, on es poden consultar les informacions sobre aquest esdeveniment que aplegarà entre 300 i 400 professionals del món de l'arxivística i que és part de la programació de Reus Capital de la Cultura Catalana 2017.

El lema del congrés que organitza l'Associació d'Arxivers-Gestors de Documents de Catalunya és "La gestió documental: el futur (és) ara!". En les diferents ponències es tractaran les diverses fases de la gestió de documents de manera innovadora, amb la revisió de molts punts fins ara acceptats com a bàsics i mirant d'adoptar nous criteris per afrontar els reptes socials i empresarials de present i de futur.

Un comitè científic integrat per professionals destacats del camp de l'arxivística i la gestió documental ha estat l'encarregat de confeccionar un programa ambiciós i novedós que es presentarà en aquesta XVI edició del congrés.

Congrés d'arxivística

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.