Reunió de l'Associació d'Arxivers- gestors de documents amb l'Ajuntament per tal d'ultimar els preparatius del XVI Congrés d'Arxivística de Catalunya

Cerca al Blog de l'Arxiu

E.g., 24/12/2024
E.g., 24/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Trobada entre els membres de l'AAC-GD i representants de l'Ajuntament de Reus
Dijous 30 Març, 2017

Dijous dia 30 de març va tenir lloc una reunió de l'AAC-GD amb membres de l'Ajuntament: Protocol, Alcaldia, Comunicació, Capital Cultural, Arxiu i el regidor Joaquim Enrech. L'ojectiu de la trobada va ser el de preparar els darrers detalls del Congrés d'Arxivística que se celebrarà els propers dies 4, 5 i 6 de maig a la Fira de Reus. A més dels actes propis del Congrés, des de l'Ajuntament s'ha preparat un programa social que permetrà que els congressistes puguin gaudir de diferents actes de la ciutat i la puguin conèixer. Entrades als museus de la ciutat, al Gaudí Centre, a l'institut Pere Mata... i un conjunt d'ofertes culturals i lúdiques que s'han posat a disposició dels assistents per tal de que coneguin més a fons la nostra ciutat.

El Centre de Lectura de Reus també ha ofert la possibilitat d'una visita guiada a les seves instal·lacions i ha posat a disposició dels inscrits que ho desitgin, entrades per l'exposició nacional de roses que se celebrarà durant el cap de setmana del 6 i 7 de maig.

Podeu consultar els actes del Congrés a www.arxivers.cat

Trobada entre els membres de l'AAC-GD i representants de l'Ajuntament de Reus

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.