Notes de premsa
Joan Masdeu presenta noves cançons al FAR
Aquest divendres 7 de juliol, el cantautor reusenc Joan Masdeu ha portat al Festival de les Arts de Reus (FAR) en primícia un tast de les cançons més significatives que conformaran el seu nou disc;
La programació del FAR, una de les apostes de Reus Capital de la Cultura Catalana que té com a escenari del Pavelló dels Distingits de l'Institut Pere Mata, continua: dissabte 8 de juliol, el concert de Camerata XXI i Alba Forasté; i el festival clourà aquest diumenge 9 de juliol a les 21:00 hores la programació de la seva primera edició amb l'espectacle Tothom ho sap, un homenatge a Leonard Cohen amb Marta Marco, Ernest Villegas, Marc Serra i Montse Vellvehí.i diumenge 9 de juliol, l'espectacle Tothom ho sao.
Podeu consultar tota la programació del FAR a http://capitalcultura.cat/
L'alcalde, Carles Pellicer, la regidora de Cultura, Montserrat Caelles, i el creador artístic del FAR, Francesc Cerro-Ferran, atendran als mitjans de comunicació que ho desitjin el mateix diumenge abans de l'espectacle (a les 20:30 hores) per valorar el desenvolupament del Festival de les Arts de Reus.