L'Arxiu Municipal participa en el programa de formació als treballadors de l'Ajuntament sobre el Pla d'implantació dels tràmits telemàtics i expedients electrònics

Cerca al Blog de l'Arxiu

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Presentació_arxiu
Imatge_formació
Dimarts 17 Abril, 2018

L'Arxiu té un paper fonamental en la implantació de l'Administració electrònica a la nostra organització. Per aquest motiu ha participat en la formació als treballadors i treballadores de l'Ajuntamentel centrada en el Pla d'implantació dels tràmits telemàtics i expedients electrònics.

En aquesta formació s'ha fet referència al marc normatiu (la sessió ha anat a càrrec de Secretaria), al pla d'implantació dels tràmits telemàtics (a càrrec de responsable de STIT), a la metodologia a seguir (a càrrec de la responsable de la OAC), a l'expedient electrònic (a càrrec del responsable de Seguretat de STIT) i a la Gestió documental en el nou context de l'administració electrònica (a càrrec de la responsable de l'Arxiu).

Aquesta formació s'ha dut a terme els dies 11 i 19 d'abril i 10 i 17 d'abril. S'han fet dos grups, bàsicament integrats pels responsables de tràmits, els caps de serveis i les gerències d'àmbit.

En acabar la darrera sessió, s'ha oferta una visita a les instal·lacions de l'Arxiu, amb la finalitat de donar a coniexer l'equipament entre els i les professionals de l'Ajuntament.

Presentació_arxiu
Imatge_formació

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.