Notes de premsa
Balanç positiu de la 2a edició de la campanya comercial «Tot queda a casa»
Les associacions comercials El Tomb de Reus i La Via T de Tarragona han fet un balanç positiu de la segona campanya comercial conjunta «Tot queda a casa», organitzada amb motiu de la Setmana del Comerç i que s'ha dut a terme del 19 de març al 7 d'abril.
Enguany han participat 310 establiments entre Reus i Tarragona i s’han repartit 15.000 rasques, amb la novetat que en aquesta edició hi havia premis amb experiències, premis directes i descomptes dels establiments que formen part de les dues entitats comercials. L’objectiu de la campanya és promoure el comerç de les dos ciutats i així fomentar el moviment de clients entre les dues ciutats i els seus establiments comercials.
La roda de premsa de balanç, que s'ha realitzat a l'escenari del Teatre Fortuny, ha comptat amb l'assistència de la regidora de Cultura i Projecció de Ciutat, Montserrat Caelles, i la consellera de Comerç, Relacions Ciutadanes i Universitats, Elvira Ferrando, per part de l'Ajuntament de Tarragona, així com Gemma Molner, presidenta de l'Associació Comercial El Tomb de Reus, i Salvador Minguella, president de l'Associació Comercial La Via T.
Montserrat Caelles ha volgut remarcar que «sumar esforços és sempre positiu. Som dues ciutats amb objectius comuns, amb caràcter i amb punts en comú, i aconseguir fer una campanya com la que hem fet plegats, ho demostra una vegada més».
La campanya ha comptat amb una FanPage a Facebook que ha crescut amb 738 seguidors i ha obtingut més de 18 mil visites. El concurs fotogràfic organitzat per enguany ha tingut la participació d’uns 60 usuaris i 730 vots. El concurs tractava de fotografiar les actuacions musicals que es van fer pels carrers de les dues ciutats que simulaven una performance comercial amb ballarines i actors, actuacions que van comptar amb una gran afluència de públic.
L’Agència de Promoció Reus Promoció dóna suport a les accions comercials portades a terme per les entitats comercials de la ciutat com ara El Tomb de Reus, amb l’objectiu d’augmentar la competitivitat dels establiments comercials i fer que Reus esdevingui una destinació comercial de referència amb una oferta comercial diversificada.