Notes de premsa

Balanç positiu de la 2a edició de la campanya comercial «Tot queda a casa»

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimecres, 2/05/2018
Roda de premsa balanç Tot queda a casa

Les associacions comercials El Tomb de Reus i La Via T de Tarragona han fet un balanç positiu de la segona campanya comercial conjunta «Tot queda a casa», organitzada amb motiu de la Setmana del Comerç i que s'ha dut a terme del 19 de març al 7 d'abril.

Enguany han participat 310 establiments entre Reus i Tarragona i s’han repartit 15.000 rasques, amb la novetat que en aquesta edició hi havia premis amb experiències, premis directes i descomptes dels establiments que formen part de les dues entitats comercials. L’objectiu de la campanya és promoure el comerç de les dos ciutats i així fomentar el moviment de clients entre les dues ciutats i els seus establiments comercials.

La roda de premsa de balanç, que s'ha realitzat a l'escenari del Teatre Fortuny, ha comptat amb l'assistència de la regidora de Cultura i Projecció de Ciutat, Montserrat Caelles, i la consellera de Comerç, Relacions Ciutadanes i Universitats, Elvira Ferrando, per part de l'Ajuntament de Tarragona, així com Gemma Molner, presidenta de l'Associació Comercial El Tomb de Reus, i Salvador Minguella, president de l'Associació Comercial La Via T.

Montserrat Caelles ha volgut remarcar que «sumar esforços és sempre positiu. Som dues ciutats amb objectius comuns, amb caràcter i amb punts en comú, i aconseguir fer una campanya com la que hem fet plegats, ho demostra una vegada més».

La campanya ha comptat amb una FanPage a Facebook que ha crescut amb 738 seguidors i ha obtingut més de 18 mil visites. El concurs fotogràfic organitzat per enguany ha tingut la participació d’uns 60 usuaris i 730 vots. El concurs tractava de fotografiar les actuacions musicals que es van fer pels carrers de les dues ciutats que simulaven una performance comercial amb ballarines i actors, actuacions que van comptar amb una gran afluència de públic.

L’Agència de Promoció Reus Promoció dóna suport a les accions comercials portades a terme per les entitats comercials de la ciutat com ara El Tomb de Reus, amb l’objectiu d’augmentar la competitivitat dels establiments comercials i fer que Reus esdevingui una destinació comercial de referència amb una oferta comercial diversificada.

Roda de premsa balanç Tot queda a casa

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.