Formació al personal de l'Ajuntament: Seu_e, tràmits telemàtics i funcionalitats de la carpeta ciutadana,empresa i proveïdor
Cerca al Blog de l'Arxiu
Els arxius tenen un paper primordial en la implantació de l'Administració electrònica de les organitzacions. Concretament en la nostra institució, el Servei d'Arxiu Municipal, juntament amb STIT, Secretaria i l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC-registre), formen part del Comitè d'Impuls de l'Administració electrònica i entre tots, són els encarregats de liderar aquest procès de transformació de l'Administració.
Un dels pilars d'aquest canvi organitzacional és la formació als tècnics i a les tècniques implicats/des. És per aquest motiu que s'ha organitzat - aquesta vegada des de STIT - una formació per donar a conèixer els recursos i les eines disponibles a la Seu_e, el seu funcionament, com s'implanten els tràmits telemàtics i les funcionalitats de la carpeta ciutadana, empresa i proveïdor.
Els dimarts 20 i 27 de novembre es duran a terme dues sessions formatives a l'Arxiu Municipal.