Enguany, la Setmana Santa reusenca celebra el 75è aniversari de la fundació de la Confraria de Nostre Pare Jesús del Calvari. El tret de sortida es donarà dimarts 26 de març, a les 20:00 h, al Centre Cultural Castell del Cambrer amb una exposició commemorativa d’aquesta aniversari, oberta fins al 7 d’abril.
La Confraria dels Sants Just i Pastor i la Confraria de La Verònica celebren el 70è aniversari de la seva fundació. La Confraria de La Verònica, dimecres 20 de març a 19:00 h al Saló Noble del Palau Bofarull, du a terme l’acte institucional i inaugural de presentació del 70è aniversari de la Confraria.
Es reprèn aquesta Setmana Santa la Miscel·lània poeticomusical on s’interpreta la passió de Crist a través del teatre, la música i la poesia. En aquesta ocasió tindrà lloc divendres 29 de març a les 21:00 h a la parròquia de Sant Josep Obrer en motiu del 25è aniversari de la parròquia.
QUAN
Del 14/04/2019 al 21/04/2019