Notes de premsa
Persones amb discapacitat expliquen en una jornada com millorar l'atenció que reben per part de l'administració
Una trentena de professionals de l'Ajuntament de Reus que fan atenció al públic han assistit, per primer cop, a una jornada en què persones amb capacitats diverses han explicat com creuen que es pot millorar l'atenció que reben per part de l’administració. Aquesta sessió innovadora, organitzada per l'Ajuntament de Reus a proposta de la Comissió d'Obrir Espais Municipals del Consell Municipal de la Discapacitat, s’ha fet aquest dimecres 27 de març a les dependències municipals de la Regidoria de Benestar Social, ubicades a l’antic hospital.
L'objectiu és formar els professionals municipals en l'atenció a persones amb dèficit auditiu, visual, cognitiu, intel·lectual, motriu, etc. La novetat és que per primera vegada persones amb discapacitat han pogut explicar com els agradaria ser atesos i intercanviar impressions amb el personal de les administracions que els atenen.
Com a conclusió, les persones amb capacitats diverses de la ciutat que hi han participat s'han mostrat, en general, satisfetes amb l'atenció que reben per part de l’Ajuntament de Reus i el personal municipal ha reconegut que en algunes situacions desconeix com fer una atenció més efectiva i adient a les necessitats d’aquestes persones.
A més, professionals i usuaris dels serveis municipals han coincidit a valorar de manera molt positiva el fet que aquesta jornada els ha facilitat un contacte directe que fa possible la millora immediata d’alguns aspectes de l’atenció al públic.