Notes de premsa
Canvis a la festa de les entitats comercials a favor de l'Alzheimer
La previsió de pluges anunciada per aquest dissabte dia 21 de setembre ha obligat a concentrar en horari de tarda les activitats organitzades per les entitats comercials de la ciutat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Reus, amb motiu de la commemoració del Dia Mundial de l’Alzheimer.
Els actes començaran a les 17:30 h, a la plaça d’Evarist Fàbregas, amb la presentació institucional a càrrec de l'alcalde de Reus, Carles Pellicer; la presidenta de l’Associació d’Alzheimer i altres trastorns neurocognitius Reus i Baix Camp, Cori Sánchez, i els presidents de les entitats comercials.
A partir de les 18:00 h hi hauran les següents actuacions:
- Dansa a càrrec de Souldance
- Exhibicions artístiques a càrrec de la Jove companyia de Dansa del Centre de Lectura i que inclouran berenar gratuït amb coca i xocolata
- Rumba catalana a càrrec de Los Ritmos de Rumba
- Recital del reusenc Ariel Santamaria
- Actuació del cantautor Joan Masdeu
- Batucada a càrrec de Reusamba 2.0