Notes de premsa
L’alcalde crea la regidoria de Relacions Cíviques i en delega les competències a Montserrat Caelles
L’alcalde de Reus, Carles Pellicer, ha signat aquesta setmana el decret per a la creació de la regidoria de Relacions Cíviques, que gestionarà la regidora Montserrat Caelles. Fins ara, les competències en matèria de relacions cíviques i relació amb les entitats associatives veïnals les tenia atribuïdes directament l’alcalde.
L’alcalde i la regidora han tingut una reunió aquesta setmana en la que hi han estat convocats els presidents de totes les associacions de veïns de la ciutat, per informar-los personalment del traspàs de competències.
D’altra banda, amb el mateix decret, l’alcalde ha concretat altres canvis en l’organització del Govern:
Es modifica del nom de la Regidoria delegada de l’Àrea de Seguretat i Convivència que, amb l’objectiu de fer visible el ciom,promís municipals amb el civisme, passa a denominar-se Regidoria delegada de l’Àrea de Seguretat, Convivència i Civisme.
La Regidoria de l’Àrea de Cultura i Educació es divideix en dues regidories: Cultura, que per primera vegada incorpora les competències de política lingüística, i passa a denominar-se Regidoria de l’Àrea de Cultura i Política Lingüística; i la Regidoria de l’Àrea d’Educació, que manté les atribucions històriques.
Finalment, es modifica el nom de la Regidoria delegada de l’Àrea de Projecció de Ciutat, passa a denominar-se Regidoria delegada de l’Àrea de Promoció de Ciutat, amb l’objectiu de fer visible l’estreta col·laboració de la regidoria amb l’Agència Reus Promoció.