Notes de premsa

L'Ajuntament reprèn els plens en format telemàtic davant l'augment de la incidència de la covid 19

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimarts, 21/12/2021
Ple telemàtic

L'alcalde de Reus, Carles Pellicer, ha signat aquest aquest dimarts, 21 de desembre el decret per tal que la sessió ordinària del Ple municipal convocada per demà dimecres, 22 de desembre a les 9:00h, se celebri en format 100% telemàtic, com a mesura de prevenció davant l'augment de la incidència de la covid 19. L'alcalde ha signat el decret després que la majoria de membres de la Junta de Portaveus, reunida aquest dimarts, hagi manifestat la convieviència que la sessió es faci per canals digitals per tal de fer compatible les recomanacions sanitàries i el normal desenvolupament de la sessió.

La sessió es rentransmetrà com sempre en directe, i es podrà seguir a través d'aquests enllaç: https://www.reus.cat/PleReusEnDirecte.

L'ordre del dia es pot consultar en aquest enllaç: https://serveis.reus.cat/actes/session/sessionDetail/402871957dc6c659017...

El passat  3 d'abril de 2020, l’Ajuntament de Reus ja va celebrar la primera sessió plenària 100% telemàtica del Ple de la corporació. Des del 17 de setembre, l’Ajuntament celebra les sessions en format híbrid, amb la presència física d’alguns regidors i regidores al Saló de Plens i d’altres que poden intervenir a distància per mitjans telemàtics, un format amb el que el consistori va ser pioner.

Ple telemàtic
Fitxers relacionats:
Tipus de fitxer Ple telemàtic 210.7 KB

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.