Notes de premsa

Més de 500.000 euros d'inversió per renovar la flota de vehicles de les Brigades Municipals

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimecres, 22/06/2022
Nous vehicles de les Brigades Municipals

L'Ajuntament de Reus continua amb la renovació de la flota de vehicles de les Brigades Municipals, donada l’antiguitat de la flota que hi havia fins ara, que compta amb una mitjana de 20 anys. En dos anys, les Brigades han renovat 8 vehicles, amb un pressupost d’adjudicació dels contractes de 403.373,5 euros.

L’Ajuntament tramita la licitació d’un nou paquet, amb un pressupost de licitació de 125.000 euros i que ha de permetre adquirir 3 furgonetes més, en aquest cas, 100% elèctriques.

La inversió ha de contribuir a la millora de les condicions laborals dels treballadors de les Brigades així com a la millora de la prestació dels serveis, alhora que comportarà eliminar l’elevat cost econòmic que suposa el manteniment dels vehicles actuals.

Els 8 vehicles adquirits són:

  • 1 camió amb ploma hidràulica i caixa oberta basculant.
  • 1 minicarregadora compacta amb accessori per a retroexcavadora
  • 1 carreto elevador automotor 4x4
  • 1 biotrituradora mòbil
  • 1 camió 3.500 kg, caixa oberta, bolquet i enganxall
  • 1 furgoneta 2 places
  • 2 camions de 3.500kg caixa oberta

Són vehicles que es destinaran a les diferents unitats de les Brigades, especialment les de construcció, mobiliari urbà, muntatges, jardineria, pintura i de manteniment de fonts i sortidors ornamentals.

Nous vehicles de les Brigades Municipals
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.