Notes de premsa
Reus Promoció licita el contracte dels serveis d’informació turística i d’atenció als visitants
L’Ajuntament de Reus, a través de l’Agència de Promoció de Ciutat «Reus Promoció»., ha publicat al perfil del contractant la licitació del contracte per a la prestació dels serveis d’informació turística i d’atenció als visitants en els diferents espais turístics, culturals i d’informació que gestiona l’agència. El contracte, amb una durada d’un any prorrogable a un any més, surt amb un pressupost de licitació de 228.085 euros (IVA inclòs).
Reus Promoció externalitza el servei amb l’objectiu de millorar l’experiència de la visita turística a la ciutat i donar un millor servei d’informació als visitants, donada la impossibilitat d’atendre el servei amb personal propi de l’agència.
Els espais inicialment previstos on es desenvoluparà el servei són:
- Oficina de turisme i espai expositiu del Gaudí Centre: tot l’any.
- Oficina d’informació a la seu de l’Agència: tardes, caps de setmana tot l’any i mesos estiu.
- Campanar de la Prioral de Sant Pere: caps de setmana tot l’any i mesos estiu.
- Pavelló número VI de l’Institut Pere Mata: caps de setmana tot l’any i mesos estiu.
- Punt d’informació a l’estació d’autobusos: mesos d’estiu.
- Punt d’informació a l’Estació enològica: caps de setmana tot l’any i mesos estiu.
- Punt d'informació a la plaça de Prim: caps de setmana tot l’any i mesos estiu.
- Informadors turístics de carrer: mesos d’estiu
Entre altres, les tasques a realitzar, depenent de l’espai on es desenvoluparà el servei són:
- Informació presencial i telefònica, recepció i atenció al públic.
- Gestió de reserves i de la venda d’entrades.
- Canalització del suggeriments, reclamacions i incidències del visitants.
- Suport a la comercialització dels productes turístics relacionats amb Reus.
- Donar les audioguies als visitants, explicar el seu funcionament i supervisar el seu ús.
- Control estadístic dels visitants dels espais.
- Reposició, control d’estocs i venda de material divulgatiu.
- Venda i cobrament d’entrades dels espais.
- Gestió, control i tancament diari de caixa.
- Realitzar i enviar propostes i reserves de visites.
- Col·laboració en la gestió administrativa derivada del funcionament del servei.