Notes de premsa

Arrenca el curs del programa de participació i informació als instituts, EPI Jove

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 3/10/2014
Arrenca el curs del programa de participació i informació als instituts
Arrenca el curs del programa de participació i informació als instituts

Aquesta setmana ha tingut lloc la primera reunió amb els joves que faran de corresponsals del projecte EPI Jove. Fa 4 anys que es va iniciar aquest programa i cada any es va consolidant als diferents instituts de Reus i van sorgint més joves i més projectes vinculats a aquest.

El programa EPI Jove té com a principal objectiu acostar-se als joves i a la seva realitat a través dels propis joves i detectar necessitats i demandes que es puguin convertir en projectes compartits.

Els corresponsals són els joves que s’encarreguen de difondre la informació als seus propis companys del centre educatiu i els encarregats de recollir demandes i necessitats de temes a treballar o activitats a desenvolupar. Trimestralment es realitzen campanyes de sensibilització amb temes escollits pels propis joves a cada institut, al mateix temps que sorgeixin activitats paral·leles que s’organitzen fora de l’horari lectiu amb aquests joves. És un projecte de participació on els joves són els protagonistes.

En total van assistir a la primera trobada 34 joves escollits dels 11 centres educatius que formen part del programa. En aquesta primera reunió va servir perquè els joves es coneguessin entre ells, se’ls va explicar el programa i les tasques com a corresponsals i se’ls hi van presentar les primeres activitats del curs: el passatge del terror; una activitat ideada, pensada i realitzada d’una demanda dels joves que arriba a la seva segona edició i la formació en prevenció de violència masclista i relacions abusives per joves que es realitzarà durant el mes de novembre des del departament de Joventut, en col·laboració amb el Casal de les Dones de Reus i el recolzament del programa Estimar no fa mal de la Generalitat de Catalunya.

Arrenca el curs del programa de participació i informació als instituts
Arrenca el curs del programa de participació i informació als instituts
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.