Notes de premsa
Concurs de fotografia «A Reus fem barri»
La regidoria de Participació, Ciutadania i Transparència organitza el concurs de fotografia ‘A Reus fem barri’, a través de Facebook. Les persones interessades tenen temps fins al 30 de gener per presentar les seves imatges. Han de ser fotografies de les festes de barri organitzades per les associacions de veïns: anècdotes, moments, activitats, etc…
Els concursants podran guanyar un curs de fotografia als centres cívics i material fotogràfic. L’equip de la regidoria de Participació, Ciutadania i Transparència seleccionarà les imatges guanyadores d’entre totes les que participen al concurs. Entre les fotos compartides, s'atorgaran tres premis:
- A la millor fotografia
- A la millor imatge amb gent participant
- A la millor imatge de col·laboració veïnal
Per participar-hi cal publicar la fotografia a Facebook, citar la pàgina oficial de Centres Cívics Reus i afegir el hashtag #aReusfembarri. Cal assegurar-se que la publicació sigui pública i que es compleixes les bases següents:
- Tots els participants assumeixen la responsabilitat d’haver obtingut, si s’escau, els drets d’imatge de qualsevol persona que pugui sortir a les fotografies. Les imatges que es presentin al concurs, no podran infringir drets d’autor ni qualsevol altre dret a tercers.
- La inscripció al concurs implica que el participant tingui compte a Facebook i que respecti les condicions la xarxa social. Per tal de validar la vostra participació, el perfil on es pengi la fotografia haurà de ser públic.
- Aquelles fotografies que incompleixin les bases establertes, o que fins i tot complint-les puguin vulnerar drets personals, resultar ofensives, inoportunes o discriminatòries seran desqualificades.
- Cada participant podrà publicar un màxim de tres fotografies. Feu una tria entre les vostres imatges!
- El fet que una fotografia tingui molts m’agrada o comentaris no suposarà un increment en les possibilitats de guanyar.
- Pel fet de participar, cedeixes el dret d’imatge per tal que l’Ajuntament de Reus pugui usar-la en qualsevol dels canals de comunicació dels que disposa, també, penjar-les al lloc web i perfils de les xarxes socials.
- El guanyador del concurs és conscient de què l’oficina de l’Ajuntament de Reus pot usar el seu nom imatge per a material de promoció relacionat amb aquesta campanya.
- El repte dura fins al 30 de gener de 2017.