Notes de premsa
Darrers dies de preinscripció per als cursos de català de nivell D
al 7 de setembre es pot fer, personalment, per telèfon o per c/e, la preinscripció per als dos cursos de nivell D (coneixements superiors) que el Centre de Normalització Lingüística ha preparat per a Reus.
En concret s’ofereixen dues possibilitats: un curs intensiu que es farà del 5 d’octubre al 15 de març els divendres de 16 a 21h, i també un curs extensiu que es farà de l’1 d’octubre al 29 d’abril els dilluns i dimecres de 19.15 a 21 h. Tots dos tenen una durada de 90 h i si se n’aprova l’examen s’obté un certificat oficial.
Les classes s’impartiran a la seu del CNL, al c. de l’Àliga de Reus 1 (Mas Vilanova). Més informació a www.cpnl.cat/reus.
Les persones interessades es poden adreçar al CNL per preinscriure-s’hi fins al dia 7 de setembre. A partir de 13 de setembre es formalitzaran les matrícules per a l’antic alumnat i el 19, 21 i 24 de setembre es podrà matricular el nou alumnat, que haurà fet la prova de nivell, si li cal, els dies 18 o 20 de setembre.
El CNL es reserva el dret d’anul·lar un dels cursos si no hi ha un mínim d’inscrits durant el mes de setembre.