Notes de premsa
Dos detinguts en un dispositiu policial conjunt en un locutori de Reus
La Guàrdia Urbana, els Mossos d’Esquadra i la Policía Nacional han realitzat aquest dijous 27 de març un nou dispositiu conjunt de seguretat ciutadana, civisme i inspecció de locals, que s’ha tancat amb dues persones detingudes. L’operatiu de control forma part de la campanya de vigilància que els cossos de seguretat porten a terme en diferents zones de la ciutat de manera coordinada per a la prevenció de la delinqüència.
Els controls s’han realitzat en un locutori de la ciutat, situat al carrer Camí de Tarragona. Els Mossos d’Esquadra han detingut una persona per tenir pendent una ordre de crida i cerca del Jutjat d’Instrucció número 4 de Tarragona. La Policía Nacional ha detingut una segona persona, en relació a la Llei d’Estrangeria. La Guàrdia Urbana ha aixecat diverses actes administratives al local inclosa la d’exercir l’activitat sense llicència.
La campanya d’operatius policials conjunts permet verificar la situació administrativa i les condicions d’aquesta tipologia de comerços, alguns d’ells motiu de queixes veïnals.