Notes de premsa
El Pallol repartirà entrades al Gaudí Centre gràcies a un acord amb el Patronat de Turisme
tronat Municipal de Turisme i Comerç de Reus i el Centre Comercial del Pallol han signat un acord de col·laboració amb l’objectiu de realitzar accions de promoció conjuntes que potenciïn les seves estratègies pròpies de comunicació i màrqueting. Aquest acord té com a objectiu principal intensificar les accions orientades al turisme.
El conveni, signat per la regidora de Comerç i Promoció de Ciutat, Martina Garcia Frontera, i José Maria Núñez Navarro, en representació del Centre Comercial de El Pallol, és vigent per a la campanya d’estiu- tardor 2009.
Entre altres accions que s’hi inclouen, El Pallol farà una campanya promocional amb la qual obsequiarà als seus clients amb un total de 2.150 entrades gratuïtes al Gaudí Centre. Amb l’objectiu de donar a conèixer aquesta acció, el Centre Comercial El Pallol portarà a terme una campanya de difusió a diferents mitjans de comunicació i suports publicitaris amb els que compta el Centre Comercial, com la pagina web. Per la seva banda, el Patronat Municipal de Turisme de Reus farà difusió del material promocional del Centre Comercial de El Pallol, inclourà a la pàgina web de Reus Turisme i del Gaudí Centre un enllaç amb el centre comercial de El Pallol, i senyalitzarà al material promocional que editi la ubicació del centre comercial.
Des de la seva obertura, el centre comercial de El Pallol ha mostrat interès per vincular la seva imatge a la del Gaudí Centre, com un dels grans atractius turístics de la ciutat. Per la seva part, el Patronat Municipal de Turisme i Comerç valora molt positivament el fet que El Pallol vulgui vincular la seva imatge a la del Gaudí Centre, i el consideri un atractiu de ciutat que beneficia la dinamització comercial de Reus. Donada la proximitat física d’aquests dos equipaments, l’objectiu és aprofitar les sinèrgies que es creen amb el flux de persones que visiten ambdós indrets.