Notes de premsa

El Ple de l'Ajuntament aprova el Pla de Famílies de Reus

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 22/04/2022
Ple de l'Ajuntament de Reus

El Ple Municipal de l'Ajuntament de Reus ha aprovat el Pla de Famílies per al període 2022-2025. El regidor de Salut i Ciutadania, Òscar Subirats, ha explicat que "és una eina estratègica per definir i desenvolupar les actuacions municipals necessàries per donar suport a la institució familiar, i pretén donar visibilitat a les famílies a nivell de ciutat, establint cinc línies estratègiques d'actuació emmarcades en l'autonomia personal, l'eficiència social, la planificació estratètica, l'atenció global i la universalitat".

El Pla Municipal de les Famílies s'ha realitzat després d'un procés de participació per detectar necessitats i mancances, identificar i aprofundir en possibles accions de millora i treballar en la creació col·lectiva de noves propostes per a futures estratègies. 

La família és una institució essencial i complexa de la nostra i de qualsevol societat que genera un sistema de relacions bàsicament efectives. És el primer ambient social de qualsevol persona on s'exerceix un gran poder de motullura i on les interaccions creen un alt grau d'interdependència. També és en la família on sovint hi ha les solucions.

Ple de l'Ajuntament de Reus
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.