Notes de premsa
El Teatre Fortuny programa una nova funció de "Maremar" després d'exhaurir les localitats de la primera
El Consorci del Teatre Fortuny de Reus ha obert una nova funció de la representació de Dagoll Dagom "Maremar" després d'exhaurir les localitats de la primera. Serà el pròxim dissabte 29 de febrer, a les 18:00 h. Des del Consorci de l'espai escènic reusenc i des de la regidoria de Cultura es valora molt positivament l'ampliació de les funcions de "Maremar", ja que l'espectacle es troba a la seva fase final d'actuacions i en l'anterior ocasió que va visitar a Reus, el mes de març de 2019, també va exhaurir les localitats de les tres actuacions programades.
Dagoll Dagom finalitza la gira del musical "Maremar" amb aquestes actuacions a Reus i concretament al Teatre Fortuny. És doncs la darrera oportunitat de poder gaudir d'aquest espectacle amb música i lletres inspirades en les cançons de Lluís Llach, basat en Pèricles, Príncep de Tir, de William Shakespeare, i a partir de la traducció de Salvador Oliva.
"Maremar" és la història d'un pare i una filla que lluiten per retrobar-se, una de tantes històries en què la cureltat de la guerra fa separar les famílies. Una metàfora sobre la vida, explicada amb un viatge a través del mar. Aquest text ens mostra que la prevalença de la bondat i l'amor poden ser recompensades per damunt de la maldat. És també un cant a l'amor familiar i a la reunificació dels membres disperats d'una família que lluiten pel seu retrobament.
Així doncs, l'espectacle es podrà veure al Teatre Fortuny el dia 29 de febrer a les 18:00h i a les 21:00 h. Té una durada de 100 minuts i els preus de les entrades oscil·len entre els 35 euros i els 15 euros.