Notes de premsa
Els centres cívics clouen les activitats del curs 2014-2015
Durant aquesta setmana se celebren diferents actes de cloenda en cadascun dels 6 centres cívics de la ciutat amb exposicions, sortides, actes infantils, xerrades, teatre, etc. Uns equipaments municipals que durant aquest curs 2014-2015 han ofert nombroses i diverses activitats, que inclouen 357 cursos i tallers de l’Agenda d’activitats i que han suposat unes 4.000 inscripcions. També s'han fet 80 exposicions, 70 visites de les escoles i instituts i 150 actes puntuals de caire cultural, social i participatiu.
Amb l'objectiu d'arribar a tota la ciutadania, aquests equipaments realitzen una tasca de dinamització al territori en col·laboració amb les entitats, agents socials i equipaments municipals de la zona, juntament amb un treball transversal amb els diferents departaments municipals.
Activitats de cloenda als centres cívics
Aquest dijous 11 de juny a les 19.30 h al centre cívic Mas Abelló s'inaugura una exposició i a les 20:00h està previst un tastet de música, teatre i màgia. El divendres 12 de juny a la 13h al centre cívic del Carme hi haurà la inauguració d'una mostra de pintura, patchwork i puntes de coixí. I el dilluns 15 de juny a les 18 h al centre cívic Llevant s'inaugurarà la mostra de treballs d'artesania, manualitats, dibuix i pintura, d'adults i petits.
A tots els centres cívics de la ciutat s'han programat amb motiu de la cloenda del curs diverses activitats com visites guiades en diferents idiomes a l’Institut Pere Mata, classes obertes dels cursos i tallers programats, demostracions de diferents habilitats treballades durant el curs, exposicions, aperitius, berenars, concerts, teatre, xerrades, etc.
La totalitat de la programació es pot consultar al Facebook dels Centres Cívics.