Notes de premsa
Els hotels de Reus augmenten l’ocupació un 20% amb la primera oferta conjunta de cap de setmana
L’Agència Reus Promoció, la Cambra de Comerç de Reus i el sector hoteler de la ciutat mostren la seva satsifacció pels bons resultats assolits amb la primera campanya conjunta dels hotels de Reus, que aquest cap de setmana del 8 i 9 de juny han ofert un paquet especial amb motiu de la fira «Reus viu el vi» Segons dades dels hotels participants, l’acció conjunta ha permès incrementar en un 20% l’ocupació hotelera aquest cap de setmana, en relació al de l’any passat, un cap de setmana tradicionalment de baixa ocupació. La procedència dels clients que han adquirit el paquet són principalment de Barcelona.
El paquet especial, que es va poder adquirir a partir de 35 euros per persona, incloïa una nit d’allotjament a l’hotel escollit, l’entrada per visitar el Gaudí Centre, el pavelló dels distingits de l’Institut Pere Mata i l’exposició «Fortuny. El mite», i el pack de 5 tastos de vi per a la fira «Reus viu el vi», organitzada per la Cambra de Comerç.
Els hotels que s’han sumat a la iniciativa són NH Ciutat de Reus, Brea’s, Gaudí i Ollé.
Aquesta és la primera vegada que es porta a terme una iniciativa turística que compta amb la participació activa dels establiments hotelers de la ciutat, que s’uneixen per oferir una oferta conjunta de cap de setmana a la ciutat.
Davant els bons resultats, l’agència de promoció de ciutat continuarà treballant conjuntament amb el sector hoteler de la ciutat crear sinèrgies i aprofitar el potencial turístic dels esdeveniments que s’organitzen a la ciutat al llarg de l’any.