Notes de premsa

Els principals instagramers de Catalunya visiten Reus aquest cap de setmana per fer promoció de la ciutat

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 28/01/2016

L’Agència de Promoció de Ciutat, Reus Promoció, porta a terme aquesta cap de setmana una nova acció de projecció de la ciutat a les xarxes socials. Alguns dels principals instagramers de Catalunya seran a Reus convidats per l’agència per fer fotos del patrimoni arquitectònic i penjar-les a Instagram. L’objectiu és aconseguir una projecció massiva dels principals recursos turístics de Reus, especialment del Modernisme, per tal de promocionar la ciutat a la xarxa social de fotografia amb més usuaris del món. D’entre les localitzacions que els instagramers visitaran aquest cap de setmana destaquen l'Institut Pere Mata i el Gaudí Centre.

Els fotògrafs publicaran les fotos amb el lema «Aquest cap de setmana #GAUDImdeREUS amb @ReusPromocio, perquè #MAGRADAREUS ! #ENJOYREUS !».

Es tracta d’usuaris amb un gran nombre de seguidors i «likes» a le seves fotos, amb la qual cosa cada imatge que pengen a la xarxa té molta repercussió. Els Instragramers més importants que seran a Reus aquest cap de setmana són: @dete_71 @roser_n @schutss @valleklau @josepuri @oriolgen31 @tona_go @ingocat @_zapa_ @ariadnabruned @pepaluna71 @pericu16 @monicatorne @lluiscostag @rosamarigabriel @torete_ @castafioredixit.

La programació de visites és la següent passa per l’Institut Pere Mata, el palau Bofarull, la Casa Gasull, el Gaudí Centre i el campanar de la Prioral de Sant Pere.

Promoció a les xarxes
Reus Pomoció ha fet una aposta per projectar els principals valors turistics, culturals i comercials de la ciutat a través d’Internet i les xarxes socials. La darrer gran acció va ser coincidint amb la campanya de Nadal, quan l’activitat a internet, a les xarxes socials i a l’app de promoció de ciutat va incrementar signifi¬cativament. El web de l’Agència Reus Promoció va incrementat un 75% el trànsit en relació a l’any anterior. L’app Reus City va tenir prop de 1.600 usuaris i 15.000 pàgines vistes, equi¬parable a les dades registrades al voltant de la Festa Major de Sant Pere. Els perfils de Reus Promoció a les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram va guanyar 1.463 seguidors i ja superen els 9.000 seguidors.

També va crèixer l’activitat a les xarxes (opinions, m’agrada, interaccions, consultes, retuits…): a Facebook hi va hagut 8.300 interaccions, les piulades a Twitter van aconseguir vora 17.000 impressions (les vegades que s’han vist les piulades) i les imatges penjades a Instagram van generar 1.764 interaccions (comentaris i m’agrada). En relació als continguts, destaca especialment el vídeo promocional del Conte de Nadal, que van veure 50.000 persones.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.