Notes de premsa
Els principals instagramers de Catalunya visiten Reus aquest cap de setmana per fer promoció de la ciutat
L’Agència de Promoció de Ciutat, Reus Promoció, porta a terme aquesta cap de setmana una nova acció de projecció de la ciutat a les xarxes socials. Alguns dels principals instagramers de Catalunya seran a Reus convidats per l’agència per fer fotos del patrimoni arquitectònic i penjar-les a Instagram. L’objectiu és aconseguir una projecció massiva dels principals recursos turístics de Reus, especialment del Modernisme, per tal de promocionar la ciutat a la xarxa social de fotografia amb més usuaris del món. D’entre les localitzacions que els instagramers visitaran aquest cap de setmana destaquen l'Institut Pere Mata i el Gaudí Centre.
Els fotògrafs publicaran les fotos amb el lema «Aquest cap de setmana #GAUDImdeREUS amb @ReusPromocio, perquè #MAGRADAREUS ! #ENJOYREUS !».
Es tracta d’usuaris amb un gran nombre de seguidors i «likes» a le seves fotos, amb la qual cosa cada imatge que pengen a la xarxa té molta repercussió. Els Instragramers més importants que seran a Reus aquest cap de setmana són: @dete_71 @roser_n @schutss @valleklau @josepuri @oriolgen31 @tona_go @ingocat @_zapa_ @ariadnabruned @pepaluna71 @pericu16 @monicatorne @lluiscostag @rosamarigabriel @torete_ @castafioredixit.
La programació de visites és la següent passa per l’Institut Pere Mata, el palau Bofarull, la Casa Gasull, el Gaudí Centre i el campanar de la Prioral de Sant Pere.
Promoció a les xarxes
Reus Pomoció ha fet una aposta per projectar els principals valors turistics, culturals i comercials de la ciutat a través d’Internet i les xarxes socials. La darrer gran acció va ser coincidint amb la campanya de Nadal, quan l’activitat a internet, a les xarxes socials i a l’app de promoció de ciutat va incrementar signifi¬cativament. El web de l’Agència Reus Promoció va incrementat un 75% el trànsit en relació a l’any anterior. L’app Reus City va tenir prop de 1.600 usuaris i 15.000 pàgines vistes, equi¬parable a les dades registrades al voltant de la Festa Major de Sant Pere. Els perfils de Reus Promoció a les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram va guanyar 1.463 seguidors i ja superen els 9.000 seguidors.
També va crèixer l’activitat a les xarxes (opinions, m’agrada, interaccions, consultes, retuits…): a Facebook hi va hagut 8.300 interaccions, les piulades a Twitter van aconseguir vora 17.000 impressions (les vegades que s’han vist les piulades) i les imatges penjades a Instagram van generar 1.764 interaccions (comentaris i m’agrada). En relació als continguts, destaca especialment el vídeo promocional del Conte de Nadal, que van veure 50.000 persones.