Notes de premsa
Els usuaris de Reus Transport milloren la seva percepció del servei municipal de bus
suaris de la companyia municipal d’autobusos, Reus Transport, han valorat el servei amb un 8,22 sobre 10, la millor puntuació obtinguda des de l’any 2001, quan la societat municipal va començar a encarregar al gabinet d’estudis demoscòpics CERES les consultes anuals de satisfacció dels usuaris.
Els nous panells electrònics d’informació dels horaris, la imatge dels xofers, les plataformes i els monòlits i senyalització de les parades són els aspectes més ben valorats pels usuaris. Tots obtenen notes superiors al 9.
Els aspectes a millorar, tot i que amb valoracions superiors al 7 sobre 10, destaquen el mobiliari-marquesines, la relació qualitat-preu, la puntualitat i la conservació de les parades.
La percepció de puntualitat del servei per part dels usuaris ha millorat de manera destacada respecte medicions anteriors. Obté una nota de 7,59, la valoració més alta des de 2001, amb 1,5 punts per damunt de la valoració de 2008. Aquest increment s’explica principalment per la implantació dels nous cartells informatius electrònics, que indiquen amb precisió l’hora d’arribada del proper autobús. Aquests panells obtenen la millor puntuació de tots els aspectes valorats (9,44).
Tot i rebre un 7,11, el mobiliari-marquesines és l’aspecte menys valorat pels usuaris de la companyia municipal d’autobusos. Reus Transport ja té en marxa el projecte de renovació de les marquesines de tota la xarxa, que té previst explicar properament.