Notes de premsa

Els usuaris de Reus Transport milloren la seva percepció del servei municipal de bus

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimecres, 24/03/2010

suaris de la companyia municipal d’autobusos, Reus Transport, han valorat el servei amb un 8,22 sobre 10, la millor puntuació obtinguda des de l’any 2001, quan la societat municipal va començar a encarregar al gabinet d’estudis demoscòpics CERES les consultes anuals de satisfacció dels usuaris.

Els nous panells electrònics d’informació dels horaris, la imatge dels xofers, les plataformes i els monòlits i senyalització de les parades són els aspectes més ben valorats pels usuaris. Tots obtenen notes superiors al 9.

Els aspectes a millorar, tot i que amb valoracions superiors al 7 sobre 10, destaquen el mobiliari-marquesines, la relació qualitat-preu, la puntualitat i la conservació de les parades.

La percepció de puntualitat del servei per part dels usuaris ha millorat de manera destacada respecte medicions anteriors. Obté una nota de 7,59, la valoració més alta des de 2001, amb 1,5 punts per damunt de la valoració de 2008. Aquest increment s’explica principalment per la implantació dels nous cartells informatius electrònics, que indiquen amb precisió l’hora d’arribada del proper autobús. Aquests panells obtenen la millor puntuació de tots els aspectes valorats (9,44).

Tot i rebre un 7,11, el mobiliari-marquesines és l’aspecte menys valorat pels usuaris de la companyia municipal d’autobusos. Reus Transport ja té en marxa el projecte de renovació de les marquesines de tota la xarxa, que té previst explicar properament.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.