Notes de premsa

Entra en funcionament el Servei d’Assessorament a les Entitats

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimecres, 21/10/2015
Imatge de la visita de l'alcalde al Servei d'Assessorament a les Entitats

L’alcalde, Carles Pellicer, ha visitat aquest dimecres el nou Servei d’Assessorament a les Entitats i, en concret, un dels cursos de formació que aquest servei ofereix a les instal·lacions del Centre Cívic del Carme.

El Servei d’Assessorament a les Entitats ha entrat en funcionament aquest dimecres a partir d’una iniciativa de l’Àrea de Participació Ciutadana. Aquest servei neix amb la finalitat d’informar, orientar i donar suport a la ciutadania i a les entitats per enfortir, promoure i dinamitzar el teixit associatiu i potenciar-ne la cohesió. L’horari del servei és cada dimecres, de 10:00 a 12:00 h i de 17:00 a 20:00 h al Centre Cívic del Carme (pl. de la Patacada, 10).

El nou servei oferirà a les entitats assessorament sobre aspectes jurídics, fiscals i relacionats amb la gestió de les entitats. A més, periòdicament s’organitzaran tallers i sessions formatives útils per millorar el dia a dia de les associacions. L’alcalde, Carles Pellicer, ha animat les entitats i col·lectius ciutadans a fer ús d’aquest nou servei i ha explicat que “neix amb l’objectiu d’aportar una eina útil al teixit associatiu per millorar els seus instruments de gestió i planificació”.

Cursos per a les entitats
Aquesta tardor s’han organitzat dos cursos adreçats a les entitats. El 19 i 21 d’octubre es porta a terme el curs “Aplicacions web/mòbils gratuïtes per la gestió de les entitats”, a càrrec del formador Carles Porté, que permet descobrir de manera pràctica els avantatges i les possibilitats que ofereixen les aplicacions gratuïtes en la gestió de les comunicacions, els arxius, els documents digitals, els contactes o els calendaris, eines imprescindibles per a una bona gestió de les associacions.

Els dies 14 i 16 de desembre s’ha programat el curs “Què vull ser quan sigui gran?”, impartit per Irene Borràs i que permetrà conèixer procediments per realitzar un diagnòstic sobre l’estat i la missió d’una entitat, identificar aspectes a millorar i reflexionar sobre les mesures més adequades per portar a la pràctica aquesta millora.

Les persones i entitats interessades a participar en aquests cursos es poden adreçar al telèfon 977 010 229 i a [email protected], així com al web www.entitatsreus.cat.

Imatge de la visita de l'alcalde al Servei d'Assessorament a les Entitats

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.