Notes de premsa
Es concreta la campanya de promoció de la Costa Daurada en els vols d’Air Nostrum
sta Daurada com a destinació turística es promocionarà a tots els vols de la companyia Air Nostrum que s’efectuaran la primera quinzena d’octubre del 2005 i durant tot el mes d’abril de 2006. En aquesta campanya s’utilitzarà el logotip Costa Daurada dissenyat pel Patronat de Turisme de la Diputació, amb una adaptació específica en la qual hi apareixen també els noms de Reus i Tarragona, als sotagots i als tovallons.
A més, durant el mes d’octubre de 2005 es publicarà un reportatge de promoció de cinc pàgines a la revista de periodicitat mensual Aladierno, d’Air Nostrum, que es distribueix entre els passatgers dels vols de la companyia.
Així ho va comunicar Air Nostrum en la reunió del grup de treball de seguiment del contracte de patrocini publicitari per a la promoció de les comarques tarragonines i el desenvolupament econòmic de l’àrea d’influència de l’aeroport, integrada per representants de totes les institucions signants del contracte: els ajuntaments de Reus i Tarragona, les cambres de comerç de Reus i Tarragona, la Diputació de Tarragona, la Generalitat de Catalunya a través de CIMALSA i Turisme de Catalunya.
Tal com es va acordar en la reunió de la comissió de seguiment celebrada el passat mes de gener, la companyia ha informat als integrants de la comissió de les alteracions dels horaris del vol entre Reus i Madrid programat durant el període de Setmana Santa (entre el 19 i el 27 de març).
Així, durant aquests dies s’efectuarà un vol diari, de dilluns a divendres, de Reus a Madrid a les 9:10 h, i de Madrid a Reus a les 7:15 h.