Notes de premsa
FiraReus es dona a conèixer a organitzadors i mitjans internacionals
Mitjans de comunicació de premsa especialitzada en MICE (Meetings, Incentives, Congresses & Events) i agències internacionals d’esdeveniments han visitat les instal·lacions del Centre de Convencions firaReus Events i la ciutat de Reus per tal de conèixer noves seus que organitzen esdeveniments i el seu entorn.
Després d’un workshop, impulsat per l’Agència Catalana de Turisme, el Catalunya Convention Bureau i el Costa Daurada Convention Bureau, en què firaReus s’ha reunit amb una quinzena de compradors d’esdeveniments internacionals, aquesta setmana s’ha engegat un press trip amb representants de Tendance Nomad (França), C&IT (Regne Unit), Meeting e Congressi (Itàlia) i la revista CIM (Alemanya), i un fam trip amb responsables de Press Events (França), Motiv8 International (Regne Unit i Irlanda), Komp Idee (Alemanya), Blome&Pillards (Alemanya) i l’associació KES International (Regne Unit i Irlanda).
En paraules de la regidora d’Economia, Coneixement i Habitatge i consellera delegada de REDESSA, Teresa Pallarès: “Amb la recuperació de l’activitat presencial en el sector MICE continuem treballant pel posicionament de la ciutat pel que fa al turisme de negocis. Fem valdre els atractius turístics i gastronòmics del municipi, i les possibilitats del Centre de Fires i Convencions de firaReus Events, per acollir tota mena d’esdeveniments corporatius”.
La ruta per la ciutat de Reus ha comptat amb una visita per les instal·lacions del recinte de fires i congressos i, gràcies a la col·laboració de Reus Promoció, els visitants han conegut el modernisme de Reus i la gastronomia típica del territori.