Notes de premsa
L’Ajuntament de Reus i el Col·legi d’Advocats impulsen l’ús dels mitjans telemàtics en les seves comunicacions
ntament de Reus i el Col·legi d’Advocats de la ciutat signen un conveni per impulsar l’administració electrònica i l’ús dels mitjans telemàtics en les seves relacions i comunicacions. Aquest conveni amb el Col·legi, amb els criteris que s’hi estableixen, és pioner a tot l’Estat espanyol. Aquesta acció s’emmarca dins de les activitats que desenvolupa la regidoria d’Innovació, Empresa i Ocupació, que està impulsant la implantació de les noves tecnologies a la ciutat de Reus i en la prestació de serveis al ciutadà, entitats i empreses.
L’objectiu d’aquest acord és la implantació de les noves tecnologies per agilitzar les relacions en els procediments administratius i facilitar una major fluïdesa en les relacions de l’Administració i aquest Col·legi professional.
En aquest sentit, l’Ajuntament de Reus es compromet a donar prioritat a la implantació dels tràmits telemàtics que el Col·legi d’Advocats de Reus proposi, per considerar-los d’ús habitual d’aquest ens. A més, el consistori també es compromet a realitzar sessions formatives i d’assessorament als membres del Col·legi d’Advocats per a impulsar les relacions electròniques amb l’administració.
Amb tot, l’Ajuntament i el Col·legi mantindran de manera periòdica reunions per facilitar la relació i col·laboració entre ambdues parts, així com per analitzar, avaluar i resoldre les noves situacions que puguin anar sorgint en la relació elctrònica.
El conveni té una durada d’un any, amb possibilitat de pròrroga.