Notes de premsa
La campanya comercial de Nadal «Comprar a Reus té premi» reparteix més de 35.000 premis
mpanya comercial de Nadal a Reus, organitzada pel Consorci de Promoció Comercial i Cultural «Reus Vitalitat» -format per la Cambra i l’Ajuntament de Reus-, pel Patronat Municipal de Turisme i Comerç, per Reus Centre AIE i amb el suport de les principals entitats comercials de la ciutat com són la Unió de Botiguers, el Tomb i l’Eix Comercial Passeig-Sunyer, va repartir entre el 3 de desembre i el 5 de gener més de 35.000 premis.
Amb l’eslògan «Comprar a Reus té premi”, la campanya va permetre als compradors dels 270 establiments que van sumar-se a la iniciativa obtenir un premi directe si justificaven una compra igual o superior als 30 euros.
Aquests 35.000 premis lliurats han suposat multiplicar per cinc el número de participants en relació a la campanya de promoció comercial que es va realitzar l’any passat.
Una altra dada destacada és que un 20% dels participants a la campanya són persones de fora de la ciutat, el que demostra la capacitat d’atracció comercial que exerceix Reus en l’entorn més immediat i en tota la seva àrea d’influència.
Els afortunats amb els premis de la campanya s’han endut des de vals de compra, regal i promoció fins entrades per accedir al Gaudí Centre o a l’espectacle virtual ubicat a la plaça de la Llibertat.