Notes de premsa
La companyia TEBAC estrena “La Comèdia dels Dimonis” en el marc de la Capital de la Cultura Catalana
La regidora de Cultura, Montserrat Caelles, ha assistit aquest divendres, 20 d’octubre a la presentació de “La Comèdia dels dimonis” l’últim muntatge teatral de la companyia Teatre Estable del Baix Camp (TEBAC), basat en l'obra del dramaturg Miquel Johan. L'obra s'estrena aquest cap de setmana a l'escenari amb dues funcions, la primera el dissabte dia 21 d'octubre, a les 8 del vespre, i la segona, l'endemà diumenge, a les 12 i a les 7 de la tarda a la plaça del Castell. Un espectacle inspirat en les malifetes del caçador de bruixes Joan Malet i la dissort que van patir les seves víctimes.
La presidenta del TEBAC, Yvonne Márquez, ha destacat que el grup habitualment presenta les seves obres al Teatre Bartrina però en aquesta ocasió ho farà a l'aire lliure, concretament a una plaça on s'adhiu molt amb la temàtica de l'obra. Per la seva banda, Montserrat Caelles, Regidora de Cultura i Joventut de l'Ajuntament de Reus, ha agraït al TEBAC que se sumés amb aquesta proposta a la celebració de la Capital de la Cultura Catalana des d'un primer moment i que ara tindrem l'oportunitat de veure-ho materialitzat.
L'obra de Miquel Johan, compte amb el següent repartiment: Cristina Cabré, Raquel Castaño, Mónica Chicam, Rut Enguita, Marcel Ferré, Jordi Gómez, Marta Llorens, Natàlia Mateu, Robert Rodriguez i Lluis Sirolla. Segons el mateix director, Miquel Angel Fernandez, és una critica a la caça de bruixes i es tracta des d'un punt de vista còmic aquesta persecució.