Notes de premsa

La Generalitat crea un grup de treball per estudiar la millora del transport públic entre Reus i Tarragona, especialment entre els campus universitaris

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dilluns, 1/12/2014

El Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya ha comunicat per escrit als ajuntaments de Reus i Tarragona l’inminent creació d’un grup de treball específic per estudiar la millora de les comunicacions mitjançant serveis de transport públic de viatgers per carretera entre les dues ciutats, i molt especialment per analitzar els desplaçaments entre els campus universitaris. El grup de treball el formaran tècnics de la Generalitat i dels dos consistoris.

Els ajuntaments de Reus i Tarragona valoren molt positivament la proposta de la Generalitat que atén així la petició formulada explícitament per la Comissió Bilateral el passat 24 de novembre a la segona sessió de treball que va tenir lloc a Reus i que recull una llarga reivindicació dels ciutadans del territori.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.