Notes de premsa
La Unió de Botiguers, amb la col·laboració del Patronat Municipal de Turisme i Comerç de Reus, organitza un curs específic d’atenció al client rus
t de la importància que té el turisme rus de la Costa Daurada per la seva capacitat econòmica i el seu interès en les compres, la Unió de Botiguers organitza un curs que té per objectiu millorar l’atenció, i per tant, les vendes, entre aquest segment de turistes.
El curs està dirigit als propietaris i els dependents d’establiments comercials i de serveis de la ciutat de Reus i té una durada de 10 hores. Totes les sessions es realitzaran a la seu de la Unió de Botiguers de Reus des de el dilluns 31 de maig al divendres 4 de juny a les tardes. Les vint places que s’oferien en aquest primer curs han quedat ràpidament cobertes.
Al curs s’explicarà el comportament dels clients russos i els seus hàbits en el procés de compra i consum, i al mateix temps es facilitarà un vocabulari bàsic per mantenir una comunicació elemental amb clients russos. Totes les sessions aniran a càrrec de Valentina Mironova, professora de llengua russa i professional turística, col·laboradora del Patronat de Turisme i Comerç de Reus.
L’organització del curs respon a la necessitat de conèixer millor el client rus i respondre millor a les seves necessitats. El rus és un turista amb un alt poder adquisitiu, que generalment només parla rus i té uns hàbits de costum diferents de la resta de turistes que compren a la ciutat de Reus.